Tarım bakanı '' 2050 yılında Türkiye nüfusu yabancılarla birlikte 210 milyon olacak'' dedi, ne düşünüyorsun?

105 milyon yabancı bize niye geliyor ya, bi parti kursalar çok rahat iktidar olurlar.

Tarım bakanı '' 2050 yılında Türkiye nüfusu yabancılarla birlikte 210 milyon olacak'' dedi, ne düşünüyorsun?
Cevapla