Açılmak istiyorum ama baskı yapmalarından korkuyorum. Ne önerirsiniz?

ben bi anda içime doğan ilahi bi istekle kapandım. ilk zamanlar tam tesettürlüydüm ama o zaman da çevremdeki insanların baskısı nedeniyle ve gördüğüm diğer kapalılara özenerek biraz daha modern tesettüre geçtim. zamanla hidayetim ve takvam azaldı. eskisi gibi huzurlu ve imanlı hissedememeye başladım. bu yüzden de tesettürü de doğru yapamadım. makyaj yaptım, pantolon giydim. cıvıl cıvıl oldum vs. bunlar doğru tesettür ölçüleri değil sizde biliyorsunuzdur. ve ben tesettürlüyken de ne kadar doğru yapmasamda, ölçülere tam uymasamda harama ve mahremiyete hep dikkat ettim. bu süre zarfında hiç bir erkekle ne özel olarak buluşup görüştüm ne de bi tokalaşma falan hiçbir temas yapmadım. bu beni şu an da hiç zorlamıyor rahatsız etmiyor ama artık tesettürü taşıyamıyor gibi hissediyorum. ve açılmak istememin en önemli nedenlerinden biri de tesettürün beni çok olgun göstermesi ve açıkken giyindiğim tarzı tesettüre yakıştıramam. beni şu an yansıtmayan bir tarzın içinde hem özgüvenim düşüyor hemde kötü hissediyorum. bilemiyorum. belkide bahanelere sığınıyorum. belkide sadece takvamı kaybettim ve önemli olan katakterimi, tarzımı yansıtıcak olarak giyinmekten ziyade belkide ahiretimdir. bilemiyorum. kendime şunu soruyorum. şu an açık olsam kapanır mıydım? cevabım hayır. ama önceden kararı alan da bendim. kendimi mi geliştirmeliyim yoksa bana ağır geleni bırakıp, çokça eleştiriye hazır olup, günah işlemeye ve bunca zamanın kazandırdığı, kapanmanın verdiği mahremiyete rağmen açılıp kendimi utangaç hissetmeye hazır mıyım bilmiyorum.

Açılmak istiyorum ama baskı yapmalarından korkuyorum. Ne önerirsiniz?
Cevapla