34 yaşındayım çok güzel kültürlu , evi, hissesi, babadan maaşı , bir miktar parası olan bir kadınım
Erkek arkadaş konusunda fazlasıyla seçiciyim. Kültürüne, maddi durumuna, eğitimine, işine, giyim tarzına, zevklerine, fiziğine, konuşma biçimine, duruşuna, hatta arkadaş çevresine kadar her detayı inceliyorum.
Sigara, alkol içip içmemesi, aile yapısı, yaşam tarzı, seçimleri ve inanç biçimi bile benim için önemli hale geliyor.
Etrafıma baktığımda herkes kendi dengesini bulmuş, mutlu görünüyor.
Ama ben hep daha derinini, daha “tam” olanı arıyorum.
Henüz bana gerçekten denk düşecek birine bu ülke sınırlarında rastlamadım.
Acaba bu, benim fazla seçici olmam mı, yoksa gerçekten beni anlayabilecek kişi henüz karşıma çıkmadığı için mi böyle hissediyorum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer