Sizce haklı mıyım, çok mu abartıyorum denk birini istemekle?

34 yaşındayım çok güzel kültürlu , evi, hissesi, babadan maaşı , bir miktar parası olan bir kadınım

Erkek arkadaş konusunda fazlasıyla seçiciyim. Kültürüne, maddi durumuna, eğitimine, işine, giyim tarzına, zevklerine, fiziğine, konuşma biçimine, duruşuna, hatta arkadaş çevresine kadar her detayı inceliyorum.
Sigara, alkol içip içmemesi, aile yapısı, yaşam tarzı, seçimleri ve inanç biçimi bile benim için önemli hale geliyor.

Etrafıma baktığımda herkes kendi dengesini bulmuş, mutlu görünüyor.
Ama ben hep daha derinini, daha “tam” olanı arıyorum.
Henüz bana gerçekten denk düşecek birine bu ülke sınırlarında rastlamadım.

Acaba bu, benim fazla seçici olmam mı, yoksa gerçekten beni anlayabilecek kişi henüz karşıma çıkmadığı için mi böyle hissediyorum?

Sizce haklı mıyım, çok mu abartıyorum denk birini istemekle?
Cevapla