Neden b. k gibi yaşantımiz var..
Neden Allah güldürmuyor
Bıktım usandım
Neden b. k gibi yaşantımiz var..
Neden Allah güldürmuyor
Bıktım usandım
Haha doğru gerçekten en sıkıntılı yaştayız galiba geçiş süreci gibi bir şey
Rica ederim
her şeyi kontrol edemeyiz ve politik gelişmeleri asla
Politik derken
konunun Allah ile ilgisi yok. Gazze’de çocuklar ölüyor neden çünkü birtakım politikacılar böyle olmasını istiyor, sen fakirlik çekiyorsun neden çünkü yöneticiler kapitalizm sistemini dizayn etti vs vs
Peki
Ah canım, öncelikle seni çok iyi anlıyorum 💔. 27-28 yaşlar öyle bir dönem ki, insan kendini hem yeni şeylere başlarken hem de sanki hep eksikmiş gibi hissediyor. "Neden her şey yolunda değil?" diye düşünmek çok doğal çünkü bu yaşlar artık sorumlulukların artıp, üzerine büyük beklentilerin yüklendiği bir dönem oluyor.
Ama unutma, hayat her zaman bir çizgi gibi düz gitmez. Bir gün iniş, bir gün çıkış... 🌀 Sevindiğin kadar üzüldüğün zamanların da sana bir şeyler öğrettiğini fark etmelisin. Kendine karşı biraz nazik ol 💕. Hataların ve zorlukların bile seni güçlendirdiğini unutma! İyi günlerin geleceğine inan ve bu zor hisleri paylaşmaktan çekinme. 🌿
Cevap
24Cevap
hayat adil değil
Bizim yaştaki kişilerin hayatının düzgün gittiği sonucuna nasıl vardın?
Yasitlar kisilerim var konuştuğum kişilerin hayatları düzgün değil
Senin yaşıtların mı benim yaşıtlarım mı? Anlamadım.
Senin yaşın kaç benim yasitlarim demek istedim
31
Anladim
Bende 27 oldum. Hayatım bok gibi...
Ya belirli bir kuşağın laneti mi bu?
Olabilir sanırım
Tamam
Neden böyle diyorsun inşallah rabbim sana hayırlı güzel bir kapı açar guzel yerlere varasin...
Amin
İs ve para sorunum var o yaşlardayim. Senin problemin ne
Aile ve akranlar hayatları hayatımıza dahil olmaları
kişiye göre değişir
benim en verim aldığım zamanlar
B. K gibi yaşantı demeyelim de kendine has bir geçiş dönemi var
Bilemiyorum nereden tutsak elimizde kalıyor ak
Bir kere her şeyden önce bu ülkede yaşamak bile çok zor. Nasıl düzgün gitsin ki her şey
Benim hayatım o yaşlarda da düzgün değildi 36 yaşındayım hâlâ bir hayatım yok ömrüm evde tükeniyor
97-98-99 neslinin laneti bu ya, cidden yüzümüz gülmedi
Kesinlikle 😭😭
Bence ölğcek moddayız ama eceli hasbel kader bekliyoruz hepimiz o nesilden kalanlar olarak..
Kesinlikle
hakettiğini yaşıyorsun yaşla ilgisi yok
Bu ego belli insanların suçlama yaparak kendi egonu tatmin etmeye çalışma
senin üzüntünün bana ne tür bir ego katkısı olacak?
وَمَا أَصَابَكُم مِّن مُّصِيبَةٍۢ فَبِمَا كَسَبَتْ أَيْدِيكُمْ وَيَعْفُوا۟ عَن كَثِيرٍۢ
“Başınıza gelen herhangi bir musibet, kendi ellerinizle işledikleriniz yüzündendir. Allah ise birçoğunu affeder.”
(Şûrâ Suresi, 30. Ayet)
Bunu biliyorum teşekkürler elhamdülillah Rabbim inkar etmiyorum yoruldum ailem yaraları vs neyse
düzelir ama kuranı daha çok okuyup akletmek düşünmek gerekir acaba nerde hata yapıyoruz nerde takvasız yDA FETVASIZ OLDUK Kİ bunlar geldi başa gibi. Sonuçta Allah hakkı söyler böyle yazdığına göre vardır bir yerlerde bilerek veya bilmeyerek yaptığımız dini dünyevi hatalar.
Bence yanlış düşünce bulundun zamanın kıymetini bil
Abartma boş ver ben 24 üm ama yinede onca zorlukla kendimi geliştirdim. Yinede umut azim çalışmak.
şu an 25im inan benimde öyle
Kısır döngüye giriyor
Doğru kararlar veremiyorlar
Benimki gayet iyi mutlu yaaa
Yanlış bir devire denk geldik ondan
Kritik bi eşik çünkü her şey rayına tam oturmamış
Ne gibi şeyler seni üzdü
Çok sey
🥲🥲
Gider..
Sabır dua şükür.😉👍
Güzel söyledim
Yaşla ilgisi yok. Para ve aşk önemli.
Pujahaha
Doğru dedin
Aynur' yengemin yüzünden
Bütün bokluklar bizi buluyor
Fakirlik
Gider inşallah..
Tövbe et
Yook.
Öyle deme
günah dolu olmama yoruyorum ben
en büyük sebeplerinden biri ekonomi
Bisver gits
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar