İnsanlar neden 30 yaşına girince mutsuz oluyor?

Hayatin sonu degil 24 de yaptiginizi 30 da da yapabilirsiniz yaşlanmyiorsunuz

Yani şöyle söylim bence o mutsuzluk insanin özgüvensizliginden kaynakli bide kendisini mutlu edememesinden ben etrafimda da görüyorum kendilerini mutlu edemiyorlar özellikle bekarsa sanki evlenince mus mutlu olcak gibi davraniyolar

İnsanlar neden 30 yaşına girince mutsuz oluyor?
Cevapla