“Eşitlik diyorsak kadınlar da askerlik yapmalı mı?”?

“Son zamanlarda herkes askerlik sistemini konuşuyor ama kimse gerçekten ‘hazır mıyız?’ diye sormuyor…

Peki sizce herkesin askerlik yapması gerekir mi? Kadın–erkek fark etmeden? 🤔

(Benim de bu konudaki düşüncem fotoğrafta gizli diyelim 😏)”Tiktok askerlik

“Eşitlik diyorsak kadınlar da askerlik yapmalı mı?”?
Cevapla