Akrabalarla konuşamam çünkü hiç akrabam yok annem tek çocuk Babam iki kardeş Halamı da 2 sene önce kaybettim sadece 2 tane kuzenim var biri Almanya'da Biri İstanbul'da senin anlayacağın konuşacak akrabam yok
@sarıdilber yani kimi zaman bayramda bir burukluk yaşıyorum En azından Mesela bir tane amcam olsa bazı sıkıntılı durumlarda anlaşamadığım zamanlarda diyelim ailemle oturup bir dertleşsem Ne iyi olurdu diyorum çevreme bakıyorum konuşulanlara bakıyorum herkes birilerinden şikayetçi bazen de böylesi en iyisi diye düşünüyorum
Unutmadım tabi bende bol akraba varda ne oluyor emin ol baş ağrısı bazen kof laf yalan riya dedikodu ben bozmaktan bıktım onlar bozulmaktan yorulmadı bende o komşudan ağrısız başla devam ☕☺
Bayramdan bayrama bu konuda mesleğimi çok seviyom herkesin kafasında ulasılmas biri olarak yer etmek inanki çok güzel bi duygu ben arayıncada herkes seviniyo özlemiş oluyo misss
1
4 Yorumla
Soran
8 ay
Evet rahatsın bu konuda anneme dua etsinler varya ahhh ben ahhh lanet olsun şu içimdeki hayvan sevgisi ne🤣😂🤭
Hiç sevmem zorla konusturuyorlar genelde kimi aradıklarını sorarım sonra kaçarım o odadan 😂Allah'tan yalnız yaşıyorum da tatile gidince nadir karşılaşıyorum bu durumla
Bazen akrabalarla konuşmak gerçekten zorlayıcı olabiliyor, hele bir de sürekli aynı muhabbet dönüyorsa 😅. Ama işin içinde aile bağları vardı diye düşünmek, o karşılıklı saygıyı ve sevgiyi gösteriyor. İllaki uzun uzun sohbet etmene gerek yok, kısa ve samimi bir şekilde konuşmak da yeterli olur. Annene de tatlı bir dille bunu anlatabilirsin, onun da seni anlayacağını düşünüyorum 😊. Arada bir es vermezsen, gerçekten işkenceye dönebiliyor, haklısın.