İiki aile içi şiddetten hangisi daha travmatik olurdu?

Kendi başınıza geldiğini düşünmenize gerek yok. 2 farklı senaryo düşünün her ikisinde de küçük erkek kardeş ablasına şiddet uyguluyor çünkü evde baba yok.

Birinci senaryo: erkek kardeş ablasından para istiyor kendi alkol almak için arkadaşlarıyla gezip tozmak için. Vermeyince öfkelenip ablasına tekme tokat saldırıyor; ağzını burnunu kırıyor deyim yerindeyse

İkinci senaryoda ise sigara ve alkol alışkanlığı olan gezip tozmayı seven abla ve erkek lkardeş bunları ablasına yasak ediyor ve uyarıları sonuç vermeyince ailenin diğer üyelerinin gözü önünde ablasını kendini koruyamayacak şekilde zapt edip oklavayla ayaklarının altına vurarak bağırta bağırta dövüyor...

Sizce hangisi daha travmatik; hangisi daha ürkğnç ve hangisi daha onur kırıcı bu iki olayın?

Tabi her ikisi de ama hangisi daha gurur kırar ve psikolojik travması hangisinde daha derin olur?

Güncellemeler
8 ay
Güncel
İiki aile içi şiddetten hangisi daha travmatik olurdu?
Cevapla