Eşim ve ailesi normal mi Sizce sizin de böyle anılarınız var mı?

Sizin görümceleriniz de böyle mi. biz de geçen sene düğün yaptık kınaydı düğündü kınada normalde elime kına yakacaklardı ben de elimi açmadım düğünden sonra görümcem hep diyordu nereye giderse bizim gelinimiz düğünde elini açmamış. Şimdi düğün videosuna baktım eşime dedi elini açma açma elini. Bir de normalde biz 5 kızı benimle beraber 3 kardeş evlenmişiz ailemin maddi durumu oldu olmadığı için her kıza bir bilezik yapmış görümcem diyordu sizinkiler sana bir bilezik yapmış her yere gidip söylüyordu bunu aklıma geldikçe sinirim bozuluyor

Eşim ve ailesi normal mi Sizce sizin de böyle anılarınız var mı?
Cevapla