LİSEDEYKEN UNUTAMADIĞINIZ BİR ANINIZ VAR MI?

lise döneminde herkesin unutamadığı bir anısı vardır kesin :D onlardan anlatın da bu gecemiz de güzel geçsin :P

lisemin ilk yılıydı, sabah otobüste giderken okula yaklaştığımız sırada otobüs fren yapmıştı ve ben de tam otobüsün demirine tutunamadığım için yere düşmüştüm sonra bir kadın iyi misin falan diye sormuştu ve otobüsün içinde benim okulumdan bir öğrenci vardı of berbattı ya çok utanç vericiydi
LİSEDEYKEN UNUTAMADIĞINIZ BİR ANINIZ VAR MI?
Cevapla