Arkadaşlar eşim dün bana vurdu kendimi çok kötü hissediyorum?

Yüzüme vurdu bir kaç kez 2-3 kes ve kafama. Yani birde çocuğun karşisinda yapti sonradan. Bana sus git dedi çocuk var onun yanında yalniş bir şey yapmak istemiyorum dedi bende susmadim öyle oldu. Sebep ise çok konuşmuşum çok calişiyprmuş ben işe kari kiz muhabbetleri yapıyormuşum on abaktin şunu ettin. Ve bana iyi davranmiyprsun giciksin dedi/ 1 hafta boyunca da kari kiz muhabbeti bıktım dedi. Bana bir kez daha vurmuştu yemin etti gene vurdu…
Arkadaşlar eşim dün bana vurdu kendimi çok kötü hissediyorum?
Cevapla