Sizce ben mi kuruntu yapıyorum yoksa annem mi sorunlu?

Dün 28 yaşına girdim evin en büyüğü benim elimden geldiğince eve iş olarak katkida bulunuyorum atanamadim bir sürü yere başvuru yaptım dönüş olmadı.. istediğim bir meslek vardı onun mulakatlarina girdim bir hafta içinde sonuclanicak.. dün annem odama geldi orta yasla ilgili konu açıldı sonra gulerik artık sende benim yasimdasin orta yaslisin dedi sürekli yaşım üzerinden psikolojik baskı yapıyor bende sen artık orta yaşlı değilsin yaslisin dedim diğer günler dolaptan bir iki köfte yedim diye zebani gibi heryeri karistiriyorsun dedi sonra şaka yaptığını söyledi diğer kardeşlerim 20 yaşlarının üstünde olmasına rağmen onların yapmadıkları işleri benden bekliyor durmadan odama karışıyor diğerlerine soyleyemediklerini bana söylüyor
Sizce ben mi kuruntu yapıyorum yoksa annem mi sorunlu?
Cevapla