Türkiyede evliliğin çok düşük olması normal değilmi?

Neden şaşırılıyor bu duruma anlamıyorum türkiyede düzenini oturtmuş çok az insan var , çalışanlar bile o kadar düzensiz ki saatlerce çalışıyorlar tatil yok eve sadece uyumaya giden bi çok insan var hele özel sektörde evlilik kurumu bi memurlarda var memurlarda olmasa evlenen olmayacak 😅

Türkiyede evliliğin çok düşük olması normal değilmi?
Cevapla