Benim bir arkadaşım var ben onu çok seviyorum yakın arkadaşım olarak görüyorum ama onun başka yakını var baktığımda içim gidiyor?

Ben başkasını istemiyorum sadece onunla takılmak her şeyimi onunla paylaşmak istiyorum diğer herkes bana yabancı gibi geliyor istemiyorum kimseyi...

Benim bir arkadaşım var ben onu çok seviyorum yakın arkadaşım olarak görüyorum ama onun başka yakını var baktığımda içim gidiyor?
Cevapla