Yakın arkadaşın yakını olmamak düşünüldüğü kadar kötü mü?

Kesinlikle kötüymüş.
Normalde olsa asla umrumda olmayan bir konudur. Hepimizin hayatında belki uzun süreli olduğundan belki de yakın zamanda hissedilen yakınlıktan dolayı sevdiğimiz birileri vardır.
Ancak yakın zamanda yaşadığım bir olay beni fazlasıyla kırdı. Birkaç senedir tanıdığım ve neredeyse ayrı günümüzün geçmediği bir arkadaşım. Kendi geçmişinden tanıdığı bir arkadaşının tamamen benden haz etmemesinden dolayı (ben kendisini tanımıyorum bile) artık aynı ortamda o varken görüşmüyoruz. Ben de bu olayın saçmalığını file getirdiğimde onu kıracağıma seni kırarım demesiyle kaldım.
Kısacası 3 senenizi paylaştığınız insanlar bile böyle yapabiliyor ve başlıkta dediğim yakın arkadaş olayından çok ortada karakter meselesi var. iyi forumlar
Güncellemeler
+1 yıl
15 gün geçmiş ve hayat devam ediyor. Bunu bu kadar kafaya takıp buraya yazdığımı bile unutmuşum..
Yakın arkadaşın yakını olmamak düşünüldüğü kadar kötü mü?
Cevapla