Güncellemeler
+1 yıl
15 gün geçmiş ve hayat devam ediyor. Bunu bu kadar kafaya takıp buraya yazdığımı bile unutmuşum..
Ben 12 senelik yakın arkadaşım olarak gördüğüm kişinin en yakın arkadaşı olarak beni görmediğini söylediğinde öyle hissetmiştim. Şimdi hiç önemi yok gerçekten.
Cevap
4Cevap
Bazen öyle oluyor seni çok yakın bir arkadaş olarak görüyorsun karşıdaki kişinin en yakın arkadaşı sen değilsin böyle bir durumda insan üzülüyor
Hayır benim sevdiğim yok olmadı. Genelleme yapma lütfen
Üzer ama kısa süre. Takmam öyle şeyleri. Çok kişi sildim, karaktersizliklerini görmüş oluyor insan. İnsan sarrafı olma yolunda bedava kurs. 😉
Üzücü bir durum benim için ve takarım da
İyi bilirim. Bayağı kötü bir durum
aynen ya kotu
Insanlar...
Kötü
Cok kotu bi durum ya
Kötü değil, çok kötü
Kötü durum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?