Hiç yakın arkadaşının olmaması üzülünecek bir şey mi?

Tanıdığım çok ama samimiyetimin olduğu kişi çok az. Bu üzülmem gereken bir şey mi?
Hiç yakın arkadaşının olmaması üzülünecek bir şey mi?
Cevapla