20 yaşındayım hem okuyorum hem çalışıyorum ailem yok şuana kadar kazandığım elde ettiğim her şey için çok çaba sarf ettim ve açıkçası bir şeyler için ekstra emek vermekten çok yoruldum
Mühendislik okuyorum ben Okulumun bitmesine daha 3 sene var belki mezun olunca hayatım çok değişecek ama şu an maddi kaygılarım yüksek eskiye göre çokk daha iyi bir durumdayım aslında dil öğrendim getirisi var hem fiziksel bir işte hemde alanımla alakalı evdende çalışıyorum orta düzeyim diye biliriz
ama ben daha fazlasını istiyorum içimde bir doyumsuzluk var farkındayım aşamıyorum ve bu beni yanlış şeyler konusunda düşündürüyor
bu konuda fikrinizi almak istiyorum
biri var benden yaşça büyük (32) ve aşırı zengin yaklaşık iki senedir benimle ilgileniyor hatta sübyancı bence. ben şu zamana kadar per oralı olmamıştım bir ara baya da rahatsız oluyordum ama şu an normal geliyor diyebilirim. benim daha önce hiç sevgilim olmadı kimseylede ne duygusal ne de fiziksel hiç bir şey yaşamadım hem önceliğim değildi hemde çok seçiciyim ben istiyorum ki hem karakteri düzgün hem görüntüsü iyi hemde işi gücü yerinde olsun ama üçü asla olmuyor birinde ve insanlara artık güvenmiyorum diyebilirim o yüzden mantıkla karar vermek istiyorum ama düşüncelerim çok mantıklı mı bilmiyorum
bu adam başta benimle evlenmek istediği konusunda çok ciddiydi ya da rol kesiyordu bilemem ama reddedince kendince bana bir seçenek daha sundu tek seferlik bir liktelik için bana çokşey vadediyor hayat ne getirir bilinmez ama çalışarak belkide ömrün boyunca kazanamayacağım kadar bir para. Evlilik benim için çok büyük bir şey asla kabul edeceğim bir şey değil ama bu garip bir şekilde sürekli kafamı karıştırıyor şeytan dürtüyor derler ya öyle
düşününce çirkin biri asla değil midem bulanmaz hatta ara ara çekici ve sevimli geldiği bile oluyor bana zarar verecek biri de değil aksine samimi mi bilmiyorum ama sahiplenici davranıyor fazla açık giyindiğimde kibarca uyarıyor bunu koruma amaçlı yaptığını hissediyorum bana karşı çok anlayışlı dürüstte biri olduğunu düşünüyorum niyetini hep belli etti deneyimli de öyle biriyle olmak zarar mı bilmiyorum aslında herşeyden önce ben sadece evlendiğim kişiyle bir şeyler yaşamak isteyen biriydim ama bunu hakedecek biri bile yokki belkide vardır da hata ediyorumdur bilmiyorum ama o kadar çok insan tanıdım ki artık neredeyse herkesin içini görüyorum ve iğreniyorum
yazı da aşırı uzun oldu farkındayım ama kafamdaki herşeyi yazmak istedim böyle bir şeyi kabul edersen kendimden de iğrenir miyim bilmiyorum ama hayatımın değişeceği kesin kafam çok karışık birilerine anlatıp fikir almaya ihtiyacım var bazen manipüle olduğumu düşünüyorum kimseye inanmadığım için her şey yalanmış gibi geliyor bunlar benim mi alakalı yoksa gerçekten böyle mi bilmiyorum lütfen yargılamayın ve fikir verin
Mühendislik okuyorum ben Okulumun bitmesine daha 3 sene var belki mezun olunca hayatım çok değişecek ama şu an maddi kaygılarım yüksek eskiye göre çokk daha iyi bir durumdayım aslında dil öğrendim getirisi var hem fiziksel bir işte hemde alanımla alakalı evdende çalışıyorum orta düzeyim diye biliriz
ama ben daha fazlasını istiyorum içimde bir doyumsuzluk var farkındayım aşamıyorum ve bu beni yanlış şeyler konusunda düşündürüyor
bu konuda fikrinizi almak istiyorum
biri var benden yaşça büyük (32) ve aşırı zengin yaklaşık iki senedir benimle ilgileniyor hatta sübyancı bence. ben şu zamana kadar per oralı olmamıştım bir ara baya da rahatsız oluyordum ama şu an normal geliyor diyebilirim. benim daha önce hiç sevgilim olmadı kimseylede ne duygusal ne de fiziksel hiç bir şey yaşamadım hem önceliğim değildi hemde çok seçiciyim ben istiyorum ki hem karakteri düzgün hem görüntüsü iyi hemde işi gücü yerinde olsun ama üçü asla olmuyor birinde ve insanlara artık güvenmiyorum diyebilirim o yüzden mantıkla karar vermek istiyorum ama düşüncelerim çok mantıklı mı bilmiyorum
bu adam başta benimle evlenmek istediği konusunda çok ciddiydi ya da rol kesiyordu bilemem ama reddedince kendince bana bir seçenek daha sundu tek seferlik bir liktelik için bana çokşey vadediyor hayat ne getirir bilinmez ama çalışarak belkide ömrün boyunca kazanamayacağım kadar bir para. Evlilik benim için çok büyük bir şey asla kabul edeceğim bir şey değil ama bu garip bir şekilde sürekli kafamı karıştırıyor şeytan dürtüyor derler ya öyle
düşününce çirkin biri asla değil midem bulanmaz hatta ara ara çekici ve sevimli geldiği bile oluyor bana zarar verecek biri de değil aksine samimi mi bilmiyorum ama sahiplenici davranıyor fazla açık giyindiğimde kibarca uyarıyor bunu koruma amaçlı yaptığını hissediyorum bana karşı çok anlayışlı dürüstte biri olduğunu düşünüyorum niyetini hep belli etti deneyimli de öyle biriyle olmak zarar mı bilmiyorum aslında herşeyden önce ben sadece evlendiğim kişiyle bir şeyler yaşamak isteyen biriydim ama bunu hakedecek biri bile yokki belkide vardır da hata ediyorumdur bilmiyorum ama o kadar çok insan tanıdım ki artık neredeyse herkesin içini görüyorum ve iğreniyorum
yazı da aşırı uzun oldu farkındayım ama kafamdaki herşeyi yazmak istedim böyle bir şeyi kabul edersen kendimden de iğrenir miyim bilmiyorum ama hayatımın değişeceği kesin kafam çok karışık birilerine anlatıp fikir almaya ihtiyacım var bazen manipüle olduğumu düşünüyorum kimseye inanmadığım için her şey yalanmış gibi geliyor bunlar benim mi alakalı yoksa gerçekten böyle mi bilmiyorum lütfen yargılamayın ve fikir verin
Güncellemeler
9 ay
Yorumlar için teşekkür ederim. Dışarıdan bir gözle birilerinin birşeyler demesine ihtiyacım varmış sanırım. Böyle bir şeyi kendime yedirebileceğimi düşünmüyorum kabul etmiyicem bunun üzerine bu kadar düşündüğüm için bile sinirliyim neyse
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer