Para karşılığı kadınları falakaya yatırıp çektiği videoları sosyal medyada paylaşan şahsın hapis cezasında indirime gidilmiş. Siz para karşılığı elinizin ayağınızin bağlanıp böyle bir muameleye maruz kalmayı göze alabilir misiniz? Bu insancıklar ne kadar daha sacmalayacak?
Para karşılığı falakaya yatırılmayi kabul eder misiniz?
Kayseri’de falaka davası sanığına verilen ceza, istinaf mahkemesi tarafından bozuldu. Melikgazi’de bir kargo şirketinde çalışan, Erkan T.’nin, MADDİ DURUMU İYİ OLMAYAN KADINLARI EVİNE ÇAĞIRIP, gözlerine uyku bandı takarak ayaklarını kelepçe ve eşarp ile bağlayıp, falakaya yatırdığı iddia edildi. Erkan T.’nin, falakaya yatırdığı kadınlardan “güzel” dediklerine 500 TL, “çirkin” dediklerine 250 TL ödeme yaptığı öne sürüldü.
ALLAH KİMSEYİ BİR ZALİME MUHTAÇ DURUMA DÜŞÜRMESİN.
Ama iki yıldan fazla verilen ceza 1 yıla düşürülmüş. Bu tarz olayların ağır ceza alması gerekirken. Gönül rızası olsa bile sapkın fikir ve eylemlerin ağır cezalar almasi gerekir diye düşünüyorum. Yazık bu insanlara bu memlekete.
Kayseri’de falaka davası sanığına verilen ceza, istinaf mahkemesi tarafından bozuldu. Melikgazi’de bir kargo şirketinde çalışan, Erkan T.’nin, MADDİ DURUMU İYİ OLMAYAN KADINLARI EVİNE ÇAĞIRIP, gözlerine uyku bandı takarak ayaklarını kelepçe ve eşarp ile bağlayıp, falakaya yatırdığı iddia edildi. Erkan T.’nin, falakaya yatırdığı kadınlardan “güzel” dediklerine 500 TL, “çirkin” dediklerine 250 TL ödeme yaptığı öne sürüldü.
ALLAH KİMSEYİ BİR ZALİME MUHTAÇ DURUMA DÜŞÜRMESİN.
Olayı bilmeden günah almamak lazım. Eğer kadın kendi isteği ile gitmişse neden şikayetçi olmuş diye sorgulamak lazım. Böyle bir şeyi aklı başında olan birinin göbüllü kabul etmesi hiç mantıklı gelmiyor bana Kadınların ifadeleri neden yer almıyor mesela haberlerde? Neden sadece adamın ifadesi yayınlanmış? Bunları da düşünmek lazım
sadece tek tarafın ifadesinime göre hüküm veren biri değilim. Aynı hakimler tecavüz davasında da mağdurun rızası var dediklerinde siz neden anlamak istemiyorsanız ben de o yüzden anlamıyorum. At gözlüğü ile yaşayan biri değilim. İki tarafında ifadesini görmek lazım benim için