Kişinin her yanlışında arkasında olan aile ve arkadaşları iyi bir şey midir kötü mü?

Kişinin her yanlışında arkasında olan aile ve arkadaşları iyi bir şey midir kötü mü?

Her daim seni destekleyen bu çevre iyi ve avantajlı bir şeymiş gibi gözükse de aslında kişinin kendisi için de kötü bir şey bence. Hep “sen haklısın kanka, devam” söylemleri kişiyi yanlışından döndürmez ve bu yanlışı yüzünden kaybedeceği şeyleri kaybeder. Sizin çevrenizde böyle kişiler var mı?

Kişinin her yanlışında arkasında olan aile ve arkadaşları iyi bir şey midir kötü mü?
Cevapla