Kişilik & Karakter Hayatınıza soktuğunuz insanlar doğru mu yanlış mı? Sözlerin_prensesi Takip Et Guru Yaş: 20 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 30 Yapay Zekaya Sor Yanlış ise Y doğru ise yine Y yazın çünkü doğru insan kalmadı 😂 Hayatınıza soktuğunuz insanlar doğru mu yanlış mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 1 yıl Hayatıma kimseyi sokmuyorum ben, gına geldi ikiyüzlü asosyal bebelerden 1 0 Yorumla
Carvel Takip Et FenomenMaster Yaş: 28 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı. Çoğunlukla yanlış, nadiren doğru insan geliyor. 2 0 Yorumla
mine13 Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Doğru insanlar olsalardı şu an hala hayatımızda olurlardı herhalde diye düşünüyorum :D 1 7 Yorumla Sözlerin_prensesi 1 yıl Ve düşünmeye devam et 😂 mine13 1 yıl Bulana kadar evet :D Sözlerin_prensesi 1 yıl Sanırım hiç düşünmeden edemeyecek gibisin 😂 mine13 1 yıl Valla düşünmek hayatımın en önemli parçası bir sonuç alamasam da ben düşünürüm :D Sözlerin_prensesi 1 yıl Kendini düşün en güzeli ve en değerlisi 😌 mine13 1 yıl Haklısın Sözlerin_prensesi 1 yıl 😌😌😌 çok şükür bu aralar öyleyim 😂
FizyoterapistBey35 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 394 cevap paylaştı. Doğru insan olursa kaos ve atraksiyon olmaz.. beslendiğim şeyler monotonluğa el vermiyor. 😄 1 0 Yorumla
Allermes Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Ben doğru insanları haytıma alamam prensip meselesi😂😂😂 1 0 Yorumla
AlininAnnesi72 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Yanlış olanlar çıkardım hayatimdan 2 5 Yorumla Sözlerin_prensesi 1 yıl Çıkarmaya devam ediyon doğru mu 😂 Yorumla AlininAnnesi72 1 yıl Evet 😀😀 Yorumla Sözlerin_prensesi 1 yıl Allah bol bol kapı versin tek kapı ile iş olmaz 😂 sağdan soldan önden arkadan at 😂 Yorumla AlininAnnesi72 1 yıl Eyvallah canım😘😘 Yorumla Sözlerin_prensesi 1 yıl 🤣🤣🤣🤣 Yorumla
Shizoo007 Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Peki herkes yanlışsa biz ne oluyoruz 🤔 1 2 Yorumla Sözlerin_prensesi 1 yıl Kendimize doğru oluyoruz 🤣 Yorumla Shizoo007 1 yıl Ozaman herkes kendine doğru olur yanlış kalmaz ki piyasa da 🤔 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı. Çoğu hatta hepsi yanlışmk😒 1 1 Yorumla Sözlerin_prensesi 1 yıl Sorma Yorumla
Çiçekkkgibi Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 635 cevap paylaştı. Hepsi ayrı bi renk katıyo pişman olmuyorum 2 0 Yorumla
Psigareşh Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Emin olamadığım icin y olduğumda d diyeceğim 1 0 Yorumla
portakallıjöle Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl valla dogrularıda ben yanlışa çeviriyorum 😀 1 0 Yorumla
ahfiya61 Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Doğru ya da yanlış bunu zaman gösterecek. 1 0 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% 1 yıl doğru olsalar yanımda olurlardı hâlâ 1 0 Yorumla
Parlayanyıkılış Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 547 cevap paylaştı. Çoğu yanlış oldu 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Hayatıma kimseyi sokmuyorum ben, gına geldi ikiyüzlü asosyal bebelerden
Çoğunlukla yanlış, nadiren doğru insan geliyor.
Doğru insanlar olsalardı şu an hala hayatımızda olurlardı herhalde diye düşünüyorum :D
Ve düşünmeye devam et 😂
Bulana kadar evet :D
Sanırım hiç düşünmeden edemeyecek gibisin 😂
Valla düşünmek hayatımın en önemli parçası bir sonuç alamasam da ben düşünürüm :D
Kendini düşün en güzeli ve en değerlisi 😌
Haklısın
😌😌😌 çok şükür bu aralar öyleyim 😂
Doğru insan olursa kaos ve atraksiyon olmaz.. beslendiğim şeyler monotonluğa el vermiyor. 😄
Ben doğru insanları haytıma alamam prensip meselesi😂😂😂
Yanlış olanlar çıkardım hayatimdan
Çıkarmaya devam ediyon doğru mu 😂
Evet 😀😀
Allah bol bol kapı versin tek kapı ile iş olmaz 😂 sağdan soldan önden arkadan at 😂
Eyvallah canım😘😘
🤣🤣🤣🤣
Peki herkes yanlışsa biz ne oluyoruz 🤔
Kendimize doğru oluyoruz 🤣
Ozaman herkes kendine doğru olur yanlış kalmaz ki piyasa da 🤔
Çoğu hatta hepsi yanlışmk😒
Sorma
Hepsi ayrı bi renk katıyo pişman olmuyorum
Emin olamadığım icin y olduğumda d diyeceğim
valla dogrularıda ben yanlışa çeviriyorum 😀
Doğru ya da yanlış bunu zaman gösterecek.
Bazen yanlış olabiliyor
Nadiren de olsa doğrular var..
Doğru da var yanlış da
doğru olsalar yanımda olurlardı hâlâ
YYYYYYYYYYYY
Çoğu yanlış oldu
Yaşayarak görücez
Öğreniyoruz zamanla