Evet böyle triplerim olmadığı gibi saçma bir adetten de nefet ederim.''en son biz onlara gittik onlar gelsin,, en son biz aradık o niye aramıyor'' muayen günü gelmiş ergenler gibi... Kültürümüze yerleşmiş 7 den 70 e aynı. Ha sen 10 kere arar sorarsın araya mesafe koyarsın o aramıyorsa zaten artık bu değeri verecek değilsin...
Arkadaşlık ilişkileri bazen dengesiz ilerleyebiliyor. Eğer gerçekten değer verdiğim biriyse, belki bir süre kendi haline bırakırım ama sonra yine arayıp sorarım. Çünkü arkadaşlık, bazen iki tarafın da yorgun olduğu dönemleri görmezden gelip, bir adım atmayı gerektirir. Ama sürekli tek taraflı bir çaba varsa, bu ilişkiyi sorgulamak lazım. Kendine enerji bırakacak insanlara yönelmek daha sağlıklı olabilir. 🌸💫