Gerçekten cevaplayıp yardım etmek isteyecekler bir bakabilir mi lütfen?

LÜTFEN SADECE GERÇEKTEN YARDIMCI OLMAK İSTEYEN, BİR ŞEYLER SÖYLEMEK İSTEYENLER GELSİN DİĞERLERİYLE UĞRAŞAMAM, SİLERİM

Belki birçoğunuza çok abartı gelir ama ben yargılamayacak, empati yapabilecek insanların cevap vermesini istiyorum...

Son 1-1 buçuk senedir gerçekten hiçbir şey ama hiçbir şey yapamıyorum, içimden gelmiyor, ne bir geleceğe dair anksiyete ne bir hayal, bunlar olmadığı için bir şey için çabalamam da yok, yani çok çok az ama artık yok gibi bir şey... Cidden başkalarını bilemem ama ben sevgi yoksunluğunu artık bu durumu yaşadığım süre boyunca normalden daha fazla hissediyorum, muhtemelen birçok insanın anlayamacağı kadar fazla ve belki ilk başlar da farkında olmadan kendimi sevgiyi hissedemeden devam edemeyeceğimi/etmeyeceğimi şartlandırmış olabilirim, farkındayım çok korkunç bir durum ama artık benim elimde bile değil, ben bunu hissetmeden görmeden duymadan ya da dokunmadan sarılmadan artık ne ise sürdüremiyorum, devam etmem gerek ama yapamıyorum ve sadece nefes alıp gidiyorum hani cidden anlatamam ne kadar bunu istediğimi, belki de kendimi şartlandırdığımı..

Güncellemeler
9 ay
Bunun öncesinde bir şeyler yapardım kendi isteğimle küçük büyük fark etmeksizin çabalıyorum derdim ama sonrasında niye çabalıyorum diye düşünmeye, hayallerim buğulanmaya ve görememeye başladım, bunun öncesinde gelecek için öyle kaygılıydım ki hem hayallerim de vardı hem de bunun için çabalamam için aklıma fikirler gelirdi, hatta soruşturdum ettim vs... Ya ne bileyim artık sevgi destek sarılmak vs bu tür şeyler olmadan ben devam edemiyorum, ot gibi gidiyorum ve bundan elbette hoşnut değilim.
Gerçekten cevaplayıp yardım etmek isteyecekler bir bakabilir mi lütfen?
Cevapla