Düğün yok ve eşimden sadece bunları düzgünce yapmasını istiyorum?

Ama cokmus gibi davranıyor. Sizce isteklerim abartılı mi
Bizde adetler boyle ama en minimal hali ve burada hicbirsey yok yani
Not İşi iyi ama birikimi yok
Düğün yok ve eşimden sadece bunları düzgünce yapmasını istiyorum?
Düğün yok ve eşimden sadece bunları düzgünce yapmasını istiyorum?
Cevapla