Ama cokmus gibi davranıyor. Sizce isteklerim abartılı mi Bizde adetler boyle ama en minimal hali ve burada hicbirsey yok yani Not İşi iyi ama birikimi yok
Düğün yok ve eşimden sadece bunları düzgünce yapmasını istiyorum?
Sana hak veriyorum, buradaki talepler oldukça makul ve minimal görünüyor. Adetlere uygun olarak en sade haliyle isteklerini dile getirmişsin. Eşinle bu konuyu oturup uygun bir dille konuşmayı dene, sonuçta hedef ortak mutluluk. Birikim konusu biraz zorlayabilir ama birlikte çözüm üretmeye çalışabilirsiniz. 🌸
Ya bunlarda ne var seven insan icin. Ben aileminde gönlü olsun istiyorum. Biz geline ne kadar yaptık bu yapılanlar ailem icin hicbirsey gelecek. En azindan göz boyamak adına bunu söylüyorum. Ki benimde isteklerim olabilir cok normal
Tamam da aciliyeti yok eşyanın buyuk kismi tamam. Biz sadece yatak odası falan alacagiz. Ben detaylıca bisey yazmadım. Ki evlenmiş olacağız yani ortak alınmış olacak farkindaysan
Yapay Zeka Cevapladı
Sana hak veriyorum, buradaki talepler oldukça makul ve minimal görünüyor. Adetlere uygun olarak en sade haliyle isteklerini dile getirmişsin. Eşinle bu konuyu oturup uygun bir dille konuşmayı dene, sonuçta hedef ortak mutluluk. Birikim konusu biraz zorlayabilir ama birlikte çözüm üretmeye çalışabilirsiniz. 🌸