Eşim diye istemediğim şeyi yapmak zorunda mıyım?

7 yıllık evli 2 çocuk annesiyim. 2 sene oldu yurtdışında yaşıyoruz. Esimin ailesiyle sorunlarım var kendimi bildim bileli. En sonda bir kaç gün once telefonda konuşurken denk geldi eşime bişiler diyordu esimse onu uyarmak yerine burada sesini duyuyor dedi o da şaka yapıyorum falana vurdu konusmadm kadınla aramada. Bugun esim Türkiye'ye gidelim dedi annesinin yanina gelmek istemiyorum sen git anneni gor gel daha makul dedim. orada cok iyi duygular sağlayamıyorum açıkçası bana hayır gelmek zorundasn dedi. Gidelim aşkım güzel olur eğleniriz farklılık vs degil direk emir kipinde itaat etmem gerekmiscesine gelmek zorundasın dedi. sonrasi senin de aileni görmene izin vermem dedi. Bir tek babam var benim onu buna nasıl kiyaslarsn ben sana gel demiyorum sen bana neden zorundasn dedim tartışma çıktı. cok berbat hissediyorum anlatacak kimsem yok paylaşmak istedim açıkçası ☹️ bu ısrarları geçmişte bana yasattirdiklari şeyler geliyor aklıma. Annesi ablası uğruna bana psikolojik baskı da bulunurdu hep. Çocuğum vardi hamileydim diye bisi yapamadm hep

Eşim diye istemediğim şeyi yapmak zorunda mıyım?
Cevapla