Bu sağlayıcı kadın çağı ne zaman bitecek ve evrileceğiz?

Doğada güçlü olan kalır ve diğerleri yok olur. İnsanlık naptı etti zayıfı yok etmedi zayıflığı attırıp kullanmaya baktı. Ve burada kadını kastetmiyorum. Kapitalizmde diğer erkeklere hizmet eden erkekleri diyorum. Bunu da yaşlı beyazların düzeni görüyorum. Hepiniz betasınız ve dopamin almak için kadına kendi sağlayıcınız rolü biçiyorsunuz. Aynı teraneyi döndürüyorsunuz. Kadınların erkek beğenmeme nedeni sizden uzun süre hayatta kalma modunda yaşamamız. Ve sizdeki gelişmemiş çevre farkındalığı, eksik gelen komünite bilinci ki bu da çıkar çalışmasından kaynaklanıyor, komünite bilinciniz erkekler arasında kusursuz işliyor kadınlarla üç maymunu oynuyorsunuz. Aynı anda birkaç işi yapma kısmı çoğu insanda sahiden kusurlu. Ama bu oran erkeklerde daha fazla. Bu da yine erkeğin kısırlaştırılmasıyla işlevsizleştirilmesiyle alakalı. Dini gereklilik taciz edilip, sünnet oluyorsunuz. Sağlık açısından hiç bir gerekliliği yok ve hayatınız boyunca travmalı vücudunuzla o dopamini kovalıyorsunuz. Seri üretim

Bu sağlayıcı kadın çağı ne zaman bitecek ve evrileceğiz?
Cevapla