Hem boşanma davası açıp hemde barışma sinyalleri atan kadın?

Evet bu kadın eski eşim bana boşanma davası açtıktan aylar sonra barışma sinyalleri veriyordu hatta boşanma gerçekleşene kadar son senesine kadar devam etti yanıma akrabası bile konuşmaya geldi fakat hiç samimi gelmiyordu çünkü benden ayrıldıktan sonra tanıyıp tanımadığı bütün erkeklerle sosyal medyada takipleşiyordu bende o yüzden hiç bir adım atmadım sonuna kadar gittim şu an iyi ki de atmamışım diyorum çünkü artık daha iyi anlıyorum ki muhtemelen kendine bir enayi arıyordu ve bulamadı benide o sırada yedekte tutmaya çalışıyordu yani işler yolunda gitmeyeceğin de bir B planıydım ben. Siz bu tezime katılıyor musunuz ne düşünüyorsunuz bunları yapan bir kadın hakkında?

Hem boşanma davası açıp hemde barışma sinyalleri atan kadın?
Cevapla