Ne yapmam gerekiyor artık gerçekten yoruldum?

Hayatım boyunca hiçbir şeyi kolay elde etmedim. Çok yakın bir arkadaşım var, ona "F" diyeyim. O, istediği her şeye sanki tek bir lafla ulaşabiliyor. Bu bir kıskançlık değil; aksine, onunla hep gurur duydum. Ama içimde bir yerlerde de bu durum beni çok yoruyor. Çünkü bana her şey her zaman daha zor geldi. Benim mutlaka fazladan çaba göstermem gerekiyor Küçük görmek değil niyetim asla ama daha iyi bir bölümde okudum, daha iyi bir üniversiteye gittim, ailemin imkânları da onunkinden daha iyiydi. Ama yine de, hayat bana hiçbir şeyi oturduğum yerde vermedi. Ne istediysem çok emek harcamam gerekti. O ise tek bir söz söylüyor, bir bakmışım önü açılmış. Bu adaletsizlik gibi geliyor bana. Ben yazları ailemle bahçede çalışıp harçlığımı çıkarmaya uğraşırken, o ortalama bir puanla torpille işine yerleşti. Belki şanstır, belki başka bir şey... ama ben kendi kendime hep şunu soruyorum: Benim suçum ne? Neden bana bu kadar zor? Artık çok yoruldum. İçimde hep bir çaba, hep bir mücadele... Ama karşılaştırınca, onun kolayca elde ettikleri benim kalbime bir yük gibi oturuyor

Ne yapmam gerekiyor artık gerçekten yoruldum?
Cevapla