Konuşmaya başlayalı 4-5 gün oluyor ama hep böyle konuşuyoruz hiç uzatmıyor kısa kesiyor. bende uğraşmıyorum. sizce karekteri mi bu?

Konuşmaya başlayalı 4-5 gün oluyor ama hep böyle konuşuyoruz hiç uzatmıyor kısa kesiyor. bende uğraşmıyorum. sizce karekteri mi bu?
Konuşmaya başlayalı 4-5 gün oluyor ama hep böyle konuşuyoruz hiç uzatmıyor kısa kesiyor. bende uğraşmıyorum. sizce karekteri mi bu?
Konuşmaya başlayalı 4-5 gün oluyor ama hep böyle konuşuyoruz hiç uzatmıyor kısa kesiyor. bende uğraşmıyorum. sizce karekteri mi bu?
Cevapla