AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
170Cevap
Duzgun erkek sevmez kizlar hepsini ihanet iftira dolandirma ile biturdi madde baginlisi Cinayet siddet sabikali doven satan erkek lere kopek olmayi tercih eder kadin lar
Bu anlattıklarınızı yapan kızların sayısı da çok fazla neden düzgün kız yok mesela?
Hergün hergün aynı çorba içilir mi yegenim? 😀
Ben bakmıyorum bir tane olacak ömürlük olavak kök salacagim gel hemen başla
Yetinendende ayrılıyoraunuz
Buda tecrübeyle sabit
doğru kişiye denk gelmemişsindir. düzgün kız ve düzgün erkekte var düzgün olmayan kı ve erkekte var
Sen kendini yüksekte gördükçe olmuyor kızlarda az değil yani genel olarak problem var zaten
Ya kanka bak anlamıyosun ben kendimi yüksekte görsem giderim herkesle flörtleşir konuşurum herkesle konuşma tribine girerim ben birini sevdiğimde gözüm dışarıya bile kaymıyor neyin yükseği neyin egosu ya :d
Demek ki problem başka maskülen erkek seçemiyorsun
bu konuda haklısın çok haklısın zaten maskülen erkekte kalmadı devirin erkekleri trip atarda oldu
Feminizm dalgasına uyup takılırsan adam gibi adam çıkmaz
Dogruya erkekler cok duzgin rus eskortla seks yapip turk kizinla evlenip aldatop sidde tuygaliyip bosaninca katil oliyonzu cok duzgunuz varya
@Sankiskizzzz299 ruslarla takılan maksimum yüzde 10 seni birileri üzmüş travmanı bize saçma 😂
Erkek doğası gereği tek eşli asla olamaz. Aldatmayacak. erkek yoktur. Fırsat bulamayan vardir
Bu nası bi tabir ya neden olmasın abi köpek misiniz aq
düzgün olmak tek bi kişiyle yetinmek bu kadar mı zor
Kızma bana bilimsel bişey bu:)
Düzgün kadın yoksa düzgun erkekte yok düzgün erkek yoksa düzgun kadında yok
düzgün erkek var da siz yanlış kişileri seçiyorsunuz
Sorun da bu zaten siz çirkin erkek aldatmaz diye onları seçiyorsunuz ama asıl karaktersizler onlar
olabilir
yanmışsın diye yorumladım. bu kibrinle sen de mutlu olamazsın haberin olsun
yanmışsın derken?
Biraz egoistsin gibi geldi maymun senle çıkıyorum ve fazlayım kelimeleri ve tamlamaları dikkat çekici
Erkeğin içgüdüsüdür bu engelleyemezsin aldatmıyorsa ya ilkeli bir insandır ya da aldatcak maddi durumu çevresi yoktur
Keşke herkes senin bilincinde olsa
Çünkü bizim hemcinslerimiz tek kızla yetinmeyi bilmiyorlar. Bide daldan dala atlıyarak kendilerini tatmin ediyorlar
3 ay erkek rol yapar zaten yani o davranışta gerçek karakteri değil aslında sonradan bütün pisliğini yayıyor işte
Saçma sapan yerlerden birilerini bulup sonra erkekler niye böyle diye ağlıyosunuz. Hiç sorunu kendinizde aramayın aman
Tipe ve paraya önem vermeyene düzgün erkek var sadece. Anlaşıldım diye düşünüyorum azcık kafa çalıştıran herhalde ne demek istediğimi anlar
Tipe ve paraya önem vermezsek neye önem vercez tam olarak amg bir zahmet kendinizi geliştirin siz de güzel bir kadın istiyorsanız?
Kanka ben de diyorum ki kim tipe paraya bakmaz, herkesin bir standardı olmalı kendini geliştirmeyen erkek düzgün bir erkek midir sence? Parası yoksa disiplini yoktur ki para konuları asla umrumda değil tipe gelince güzellik algısı görecelidir her ne kadar şu an bize farklı güzellik algıları dayatılsa da. Ben hiçbir erkeğin "çirkin" olarak tanımladığı bir kadınla çıktığını görmedim fakat şu anki güzellik algısına uymayan erkeklerle çıkan tanrıça gibi bir sürü kadın gördüm ünlüler bile var. Düzgün erkek dediğin insanların da standardı varken bir kadının bu tür konularda standardı olmamasını bekleme bence. Cinsiyet ile genelleme yapmana haykırdım ayrıca, konuyu gayet anladım yorumuna tepki olarak yazdım yorumumu ama bu tür saçma genellemeler yaparak cahilliğini belli eden sensin.
@dahliasbae düzgün erkek yok diye zırlamaya gerek yok o halde siz direk şey diyin geçin biz tipe paraya bakıyoz ama tipi parası olan erkekler düzgün olmuyor bu daha gerçekçi olur çünkü sizde biliyonuz tipe paraya bakmazsanız düzgün birini bulabileceğinizi
Ya olum hala anlamıyon sus bence ya. Her insanın belirli bir standardı olması lazım parası olmayan da düzgün çıkmıyor çirkin olan da. Adriana Limanın eski eşine bir bak tipine ve düşün bu adam bu kadını nasıl aldatmış diye. Olay para ya da tip değil kendini kandırıyorsun. Karaktersiz olan erkekleri savunmaya devam sen ya, hemcinsimi savuncam diye bokunu çıkarmışsın. Düzgün olmayan kadınlar da var erkekler de, sorulan soruyu çok doğru bulduğumu söyleyemem çünkü yalnızca erkeklerde olan bir şey değil bu. Ama bir insanın nasıl standardı olmasın tipi parası olmasa neye bakacağız biz pardon? Karakteri düzgün olmayan bir erkeğin tipi de parası da olmasa biz hayrına mi seviyoz bunu amg. Anlatmaya çalıştığım bu
Eklemek istiyorum, ben bir erkeği karakteri ile beğenir seversem onunla çıkarım. He o da isterse tabii. Ama bazı kadınlar parası ya da tipi için çıkıyor olabilir, karşısındaki adam da razıysa biz neyini eleştirelim? Anladın mı şimdi meseleyi?
Kanka karakteri iyi olmayan birisinin neyine bakacaksın zaten zeka geriliği mi var sende PPWFJKSXBKWND
@dahliasbae tipine parasına bakarsın işte karakteri yoksa. Sabahtan beri tip para muhabbeti yapan sensin
Soru onunla alakalı olduğu için olabilir mi? İçerlemiş gibi görünüyorsun bu tip para muhabbetini ama gercekten soruyorum karakteri iyi olmayan ve kendini geliştirme yolunda olmayan birisi sence düzgün müdür? Tabii ki değildir. Bu standartlara sahip olmayan birisinde ne tip ne de para vardır zaten. Ben de diyorum ki böyle bir insanı kim niye sever? En azından kendini geliştirmeyi denese karakterli birisi olurdu ve karaktere önem veren kadınlar da onu çekici bulurdu ama karakter de yoksa neyine bakalım işte.
Bahsettiğim şey kendini geliştirme, kendini geliştirmeyen karaktersiz ucubelerde para ne gezer düşün bi. Olayları hiç detaylandırarak düşünmüyorsun diyecek laf yok. İnatçısın bu konuda ve değişmeyeceğin belli uzatmaya gerek yok. İçerlemişsin diye yorumladım.
@dahliasbae seni çok üzerler aldatıldığınla kala kalırsın benden demesi. Tipi ve parası olan biri sana niye baksın bunu sorgula ondan sonra da tipi ve parası olan adamlar neden tek kadına bağlı kalıp sadık olsunlar ki?
Ben zaten tipe de paraya da bakmıyorum merak etme. Hala çocukluk aşkımla çıkıyorum ve mutluyum da. Gayet düzgün, karakterli birisi ve emin olduğum tek kişi bu konularda. O beni en çirkin halimle de gördü, en çok süslenip güzel olduğum halimi de ve ben de onun en sıkışık durumlarını gördüm yarı zamanlı işlerde. Yani dediğim gibi kendini her zaman geliştiren, yeni şeyler öğrenmeye açık ve sadakatsizlik gibi şeylere asla bulaşmayacak birisini buldum ve o da aynı şekilde birisini buldu. Ben diğer kızlarım için söylüyorum onlar öyle tercih edebilir para ve tipten bahsediyorum beni ilgilendirmez. Güzel kadın isteyen erkeklerde bu üç şeyden herhangi birisi yoksa yani senin tabirinle düzgün değillerse yorum yapma hakları yok. Aynısı kadınlar için de geçerli 🙏🏼
Bos yapma siz erkekler guzel kizlar icin geberiyonuz tek derdiniz guzellik genc kalsin guzel olsun yatakra iyi olsun yemek yapsin biz zengin uzun hotlu yakisikli isteuimcr linc yiyorouz sizde bizden cok beklenti icine gitin pes
fazla olduğun için gözleri dışarıya kaymış evet hahahah
Kanka sana yemin ederim ki maymun tipliydi hepsi sırf karakteri iyidir sanıp çıktım kendileri bile söylüyordu sen bana nasıl baktın diye
Olay o değil anlamıyorsun işte Kylie jennerin bile aldatıldığı dünyada yaşıyoruz
erkekte olay tip değil zaten
özgüven vizyon karakter statü vs esas tip sonra gelir
sen bana nasıl bakıyorsun diyenden de bi çiçek olmaz zaten
Abla sende maymun erkek bana sadik kalir kafasi yasiyorsan cok uzulursun akillanin artik be okadar haberlere cikiyorlar biraz akillanin harbi
Harika tespit tatlım. O yüzden yapay zekaya yürümek lazım
Bende düzgün kız yok diyorum ve bu dediğini yapmadım hiç bir kıza zaten uzun zamandır da kimse yok birini alamıyorum hayatıma
Var sana denk gelmemiş tabi sadece dış görünüşe bakarak bulamazsın
Şans ver ben düzgünüm şans veren bayanda yokki kendimizi ifade edelim
Düzgün kadının olmadığı yerde erkekte olmaz..
Hayatta hiç sevgilim. Olmadı flörtlerim hep benle konuşurken başkası ile konuştu. Bence şans meselesi. Hayatımda öpüşmedim bile kendimi. Helalime gerçektwn beni sevecek kişiye ayırıyorum.
Çok nadir adam olan var. Denk gelmek de kolay değil
Aynen ben zaten hissediyorum tek olmadığımı o zaman iletişimi kesiyorum
Erkekler şu an kahroluyordur iletişimi kestiğin için :)
Bir insanın ne olursa olsun standartları düşmemeli.
Çağın sorunu kız erkek farketmez
Sonuna kadar HAK veriyorum
Düzgün karı sanki çok 😉
Sen karı demeye devam edersen hiç bi türlüsünü bulamazsın abim boş ver sne
Aramaya devam et karı 😉
Vardır ama sayıları azdır
hepsi ayni nefsine sahip cikamayan yaratik turu iste amaannn
Cinsiyet farketmiyor artık düzgün insan yok
Yok gerçekten biz ne yapacağız hahaha
yemin ederim ki var
Bencede var
Kimse düzgün değil bence günümüzde
Aletim kalın ve büyük. Düzgün sayılır mıyım
Varsa da geri plandalar
Nasıl yok ya Ben çay içiyorum
Düzgün kız var mı ki
Düzgün kızı göster düzgün erkeği göstereyim.
Ama düzgün olmayan kızlar için düzgün erkeklerin başını yakmasın kimse
En düzgün kız bile gece olunca feyk hesabına geçip sexting yapıyor milletle. Şimdi konuşturtmayın beni
İç sesimizi dışa vurmuşsun kraliçe 👑
Hiç öyle olamadım
yoldan çıkardınız erkekleri
Gayet de düzgünüm olmayan düşünsün
Genelleme yapsaydık iyiydi
Düzgün kadın neden yok?
Nesilleri tükendi maalesef :D
Evlenmeye niyetleri yok o sebeple.
Aslında var ama size denk gelmiyoruz
Sen düzgün erkekten anlamadığın için olabilir.
Bende düzgün kız bulamıyorum
Biri yetiyor bana ona biri yetiyor mu bilmiyorum
Vay şu maymunlara bak sen
Düzgün kadın neden yok
Allah kahretsin bizleri özür dileriz
Doğamız geregi çok eşliyizde ondan :)
Asil duzgun kiz yok. Biz siz delirttiniz canım
Çok haklısın ve iyiler kapılmış oluyor maalesef 🙂
Bu kadar haklı olamazsın quen