Karı-koca ve çocuklar, toplum konusunda bu konuda sizde buna katılıyor musunuz?

Eğer kadınlar düzgün eş seçebilse, hemen çocuk yapmasa, erkekler de karakterli olsa muhtemelen kadınlar ve erkekler bu kadar fesat ve düşük haller de olmazlardı. Düzgün bir aile de çoğunlukla çocuklarda güzel bir ortamda yetişir, aileyle aralar iyi olur ve gelecek nesillerde de bu devam ettirilir... Ama kadınlarımızın da erkeklerimiz de çoğu gerçekten ne kadar egoyla kapatsalar da birçoğu çok özgüvensiz kendini tanımayan insanlar bundandır ki en küçük ilgiyi görünce toksik ilişki olmasını önemsemeyip her şeyi görmezden gelip kendilerini en düşük seviyeye layık görüyorlar sonra evlilikte de bunun sorunları yaşandığı içinde hiçbir şekilde kendi potansiyellerini açığa çıkaramıyorlar diye daha çok gider... İkisi de dengeli olmalı ama bazı kısımlarda kadınlara daha fazla şey biniyor bu doğru. Bu konuda kadınlarımız kendilerini aşmadıkları sürece maalesef toplum daha da düşmeye devam edecek...

Karı-koca ve çocuklar, toplum konusunda bu konuda sizde buna katılıyor musunuz?
Cevapla