Arada ciddi bir kültür farkı varsa olmaz. Eğer çocuk kendini geliştirmişse olabilir. Değer algıları, fikir ayrılıkları çok olabiliyor. Bu farklılıklar da başlangıçta aşk olduğu için çok hissedilmese de evlilikte çatışmaya dönüşebiliyor. Onun hayalleri ne seninkiler ne? Aynı şeylerden hoşlanıyor musunuz? Aynı dili konuşabiliyor musunuz bunlar önemli bence. Yaş farkına gelince çoğu kişi erkekler geç olgunlaşır o yüzden kızdan büyük olması gerekir der ama bence zor şartlarda yaşamış bir kişi ise sizden daha olgun bile olabilir. Hayat şartları insanların kişiliklerini belirler. Ama siz zaten onunla biraz konuştuğunuzda düşünce yapısını ve olgunluk derecesini keşfedebilirsiniz. Karakteri nasıl açık fikirli biri mi yoksa aşırı kıskanç biri mi? Bunlar çok önemli bence. Yani biz burada ne söylersek söyleyelim sizin onu ne şekilde tanıdığınız önemli bence. Umarım her şey gönlünüzce olur.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Diploma önemli evet ama tek başına yeterli bir kıstas değil. İnsan kendini her daim geliştirmeli diye düşünüyorum. Yoksa lisans diplomalı ne cahiller görüyoruz, diploma kültür değildir, kültürlü olmak çok farklı bir şeydir. İnsanlarda öncelikli aramamız gereken şeyler, doğruluk ve dürüstlük, merhamet duygusu var mı olmalıdır.
Tabiki kriterlerimiz olacaktır, insanları çok iyi tanımak gerekli bu zamanda, diplomalar falan hikaye, düzgün insan bulursanız sımsıkı sarılın.
Allah herkesin gönlüne göre versin.
41 Yorumla- 9 ay
Ama üniversite yerine sanayi de yetişmiş birinin lügatı baaayaa bir geniş oluyor 😀
Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. Hayatta uyum sadece diploma ya da eğitim seviyesiyle ölçülmez, asıl mesele iki insanın kalpten anlaşabilmesidir. Lisans mezunu bir kadınla ortaokul terk bir genç arasında da gerçek bir bağ kurulabilir. Önemli olan karşılıklı saygı, güven ve ortak değerlerdir. Eğitim farklılıkları bazı konularda mesafe yaratsa da, sevgi ve anlayış varsa bu farklar köprüye dönüşebilir. Kalpler aynı dili konuştuğunda, geçmişler değil hisler belirleyici olur.
01 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 724 cevap paylaştı. Biraz okul okumuş olmanız neyi değiştiriyor ki sonuçta dünyayı değiştirecek bir şeye imza atmıyorsunuz ne okuduysan atansan bile en fazla alacağın maaş 100 bin lira yani karşınızdaki insan insan olduktan sonra size değer verdikten sonra daha neyin peşindesiniz okuduğunuz birkaç seneyi de kendinize bu kadar şey yapmayın bu söylediklerim her iki taraf için de geçerlidir erkek için de kadın için de
05 Yorumla- 9 ay
Valla ya ben LC Waikiki depoda çalışıyordum ben açık lise mezunuyum ama orada Bir sürü üniversite bitirmiş çiçek gibi kızlar vardı madem o kadar önemli okumak Bilgi sahibi olmak neden benimle aynı işi yapıyorsun aynı işi İlk okul mezunu da yapıyordu üniversite mezunu da ayrıca orada kaç tane öğretmenle karşılaştım
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, bak şöyle düşün, sevgi ve anlayış karşılıklı oldukça eğitimin ya da yaş farkının ilişkiye bir engel olmadığını görürsün 🌟. Herkesin hayatta farklı yolları var, kimisi akademik bir yol izlerken kimisi başka bir alanda başarı ve mutluluk bulabilir. Bu gibi durumlarda önemli olan, birbirinizi gerçekten anlıyor ve tamamlıyor olmanız 💕. Yaş farkı da çok önemli değil, 26 ve 24 çok yakın değerler.
Eğer bu ilişki iki tarafı da mutlu ediyorsa, başkalarının ne düşündüğü değil, sizin doğrularınız önemli 🌿. Eğitim farkı gibi konular bazen önemsiz tartışmalara bile dönüşebilir, ama en önemlisi; birbirinizi desteklemek ve sevdiklerinizle uyum içinde bir hayat kurmaktır. Unutma, birbirinizi anlamaya ve desteklemeye odaklanmanız ilişkiyi güçlendirecektir 👌.20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
79Cevap
- Aile & Toplum konusunda 679 cevap paylaştı.
9 ayOlabilir ama gencin kendini nasil yetistirdigi karakteri onemli mesela ben lisans terkim ama cogu kisi doktora ogrencisi ya da arastirma gorevlisi saniyordu uni de. Donanimli miyim o kadar elbette hayır bu yuzden hoslandigim kadin doktora ogrencisi oldugu icin kendimi uzak tuttum hep. Mesele biraz zihniyetle alakali. Mesela ben orta okul terk diye bir insani egitimine ogre yargilamam karakteri onemli, hoşlandigim insanda beni yargilayacak biri degildi hislerimiz karsilikliydi fakat ben kendimi yakistiramiyordum. Cunku daha iyilerine layik hem karakter yonunden hem egitim yonunden. Ayrica toplumdaki bu cirkin algiyi da begenmiyorum. Şunu da not duseyim; yuzlerce ogrencisi olan bazi sozde akademisyenlerin bir suru ayrimcilik hukuksuzluk yaptiklarina da sahit oldum. Gercekten bu kimligin hakkini veren saygiyi sonuna kadar hak edenlerini de tanidim. En önemlisi KARAKTER!
12 Yorumla
Soran9 ayHaklısın... bende öyle düşünüyorum
- 9 ay
Bir şehir efsanesi vardı biz üniversite de iken.
Dersi geçebilmek için hocayı eğlenceye götürmüşler. Ama yine kalınca hocaya sitem etmişler.
Hoca da :
" O gün çok eğlenceliydi. Siz dersten geçerseniz bir daha beni kim götürecek?" demiş 😀
- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
9 ayEvet, böyle bir ilişkide ciddi zorluklar yaşanır. Eğitim farkı sadece bir diploma değil, aynı zamanda düşünce yapısı, hayat beklentisi ve yaşam tarzı farkı demektir. Lisans mezunu bir kadın, entelektüel sohbet, kariyer planları veya sosyal çevresiyle bir hayat kurmak isterken; ortaokul terk bir erkek bu beklentileri karşılamada yetersiz kalabilir. Bu da zamanla saygı kaybına, iletişim kopukluğuna ve mutsuzluğa yol açar. Ayrıca yaş farkı az gibi görünse de, kadının daha olgun yaşta olması, erkeğin ise hem yaş hem de eğitim olarak daha geride olması, ilişkiyi dengesiz bir hale getirir. Başta aşk var gibi görünse de, uzun vadede bu farklar ciddi çatışmalara dönüşebilir. Gerçekçi olmak lazım: Sevgi tek başına yetmez. Hayatın yükünü birlikte taşımak için kafa yapısının da uyumlu olması gerekir. Aksi halde ilişki yıpratıcı olur.
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 852 cevap paylaştı. Bence sorun bıkere cevresel kultur farkınız dahı olur senın cevrenle bulusulup yapılcak olan ortak aktıvıtelerde mutsuz kalabilir synı sekilde sende onun çevresiyle yapılcak ortak aktivitelerde mutsuz kalabilirsin muhtemelen burdaki fark sadece okumak vs değil bu arada en basta yas farkı çünki unutmaki biz erkekler siz kadınlardan daha gec olgunlasıyoz tahmınımce cevrendeki kız arkadaslarının çoğunun sevgilisi eşi vs sizin yaslarınızdan bıkac yas buyuktur buda demek oluyokı senın sevgılınden 5 yas ve ustu buyukler onlarlada rahat olamayabilir sıkıntılı iş bence
00 Yorumla
9 ayyaşınız sorun olabilir ilerleyen zamanlarda , evlenecekseniz tabi , erkeğin büyük olması iyidir , diğer hususta bilemem insan lendini geliştirdiği sürece ne okuduğunun önemi klmaz , dünyada değer hayat biligisiyle oluyor..
14 Yorumla
Soran9 ayOlgunluk sence yaşla mi alakli yoksa yaşanmışlık ve birikimllemi..
- 9 ay
ikiside bir bütün aslında 40 gaşında hayat bilgisi yoksa olgunlaşmayı bırak fikir yürütemez ama yalanmışlıklar insanı pişirir ve yaş la birlikte dahada verimli olur , burada aranması gereken şey uyum ve anlaşabilmek , ayrıca hayata bakış açısıda önemli ders almıyor ve araştırmoyorsan zaten hayat sana bişey katamaz o yüzden okul vs vs dert değil karakter ve hayata bakış çok önemli
Soran9 ay2 yaş çokmu sence.
- 9 ay
çok değil aslında ama erkeğin ve kadının anatomileri hormonları farklıdır , eğer evlenecekseniz 35 yaşına kadar sorun olmaz ama sonrasında sıradanlşn evlilşkle birlikte , erkeğin cinsel dürtüleri tavan yapmaya başladığı yaşta kadının hormaionları gerilemeye başlar cinsel uyum olmaz istisnalar hariç tabi ama erkek 50 yaşına kadar genelde aktif dir ama kadın 40 da geriler yani normalde bile yetişmezken o yaşlarda sorun başlar ve sonuç ayrılık olur , evliliğin temeli sevgi saygı gibi görünsede aslında cinsellik %70 ini oluşturur yani aslında önemli
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Kardeşim, şimdilik beni sevsin diye bekliyorsun ama zamanla başka şeyler seni üzmeye başlayacaktır. Biri sorsa cevap veremeyeceksin.
Bak bir de zıt kişilikten bahsetmişsin. O sevgi zaman sonra nefrete dönüşecektir.
Yapmaaaa etmeeeeee03 Yorumla
Soran9 ayŞimdiden üzüyor ki...
haklsn. Uzak dursam iyi olck sevsem bile... :(
Soran9 ayHaklsn abi ya napalm... nasip o zaman
Diploma önemli dostum ama kişinin kendini geliştirmesi de önemli eğer kendini geliştirmiş kültür seviyesi iyiyse görmüş yaşamış biriyse devam et eğer bunlar yoksa hep yaşam kültür seviye olayları karşına çıkar
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 445 cevap paylaştı.
9 ayOlmaz sakın böyle birşeye girisme yarın iş güç sahibi olunca aile ortamina girince erkek ego yaşayacak aşağılık kompleksine girecek artı kendini geliştirmesiyle zaten hiçbir konudan bi haber olacak ve sen onunla birsey konuşmak istemeyeceksin
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
9 ayBir insanın kendine ortaokul terk lise terk unvanlarını yakıştırmasıni anlamıyorum. Ortaokul terk yerine ilkokul mezunuyum diyebilir mesela. Bence kendini geliştirmiş bir insansa kitap okuyorsa olur
00 Yorumla
9 ayYaştan sorun olmaz da eğitim düzeyinde sorun yaşayabilirsin eğer kendini gelistirmiş bir lisans mezunuysan kaldı ki zor bir lisans bölümü de kolay bitirilmiyor 4 senede çok şey katıyorsun kendine
00 Yorumla
9 ayHayata bakış açıları ve eğitim düzeyleri ile ilgili. Nice lisans yüksek lisans mezunları okuma yazma bilmeyen cahil hödük gibi, nice ilkokul mezunları da okumuş etmiş insanlardan daha kültürlü ve bilgili. Tanımak lazım
00 YorumlaKesin olur. Olaylara bkış açısı, konuşulan içerikler, ortak hevesler sosyal ortam vs vs bir yerden sonra yürümez. ya da cok nadir gelişim içindeyse mumkun
03 Yorumla
Soran9 ayAnladım...
Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. Kız duygusal boşlukta veya yoklukta olunca bu soruyu sorar gibi. Aynı evde yaşamak ve ortak hayat paylaşmak ile dışarıda canım cicim oynamak çok farklı şeyler.
10 Yorumla
9 ayLisans mezunu olmak maalesef artık bi sınıf katmıyor. Bence yaş daha büyük kriter. Erkekler geç olgunlaşıyor. Küçük olmayı bırak en az 2-3 yaş büyük olmalı
10 Yorumla
9 ayOkul olayına bu kadar takma bence, okul bir nitelik değil artık hele bu devirde. Nasıl bir insan olduğu önemli, sana nasıl hissettirdiği.2 yaş da büyütülecek bir fark değil olur yani
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bence olmaz. Bu devirde ortaokul terk çok garip. Aklı başında kimse bu durumda olmaz. Yine de büyük konuşmayayım, gönül bu ota da konar buna da değil mi… 😎
00 Yorumla
9 ayİlişkide anlaşmayı belirleyen eğitim seviyeleri değil kültür seviyeleridir , kültürler uyuştuğu sürece insanlar anlaşabildiği sürece bence neden olmasın...
00 YorumlaOlma ihtimali cok dusuk
Ben unideki bilmem kim ile su festivale gitmistik. orada soyle dans etmistik dersin.
Ustune su sorular geliyorsa olmaz.
Hmm 5n 1k sorulari gelirse direkt ya da endirekt olmaz.
Halbuki sen ne bir kimseyi hatirliyorsun ya da baska bisey sadece o zaman oyle eglendigini ve icindeki mutlu ani paylasiyorsundur.00 Yorumla
9 ayDerin bir aşk ve güven varsa, muazzam bir uyum ve çekim hissediliyorsa olabilir elbette gerçek aşk çabalamaya değer. Genel olarak bakıldığında zor, ama lisans mezunları da garanti anlaşmazlar.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 629 cevap paylaştı. Aşkın niye konacağı belli olmaz bazen yüksek yaşlılara laf sokuluyor fakat iki insan bilinçli ise akıl da varsa evlenir iyi de geçinir. Vestel'in sahibi ilkokul mezunu bunu unutmayın
00 Yorumla
9 ayParan olduğu müddetçe istersen hiç okul okumamış ol. Yine de sorun olmaz. Ama paran yoksa istersen doktora tezine sahip ol hiç önemi yok.
10 YorumlaKültür, bilgi, donanım farkı çoksa olmaz. Erkek kendini vasıfsız hissediyor, yeterli görmüyor. İlişkide sorunlar çıkıyor.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
9 ayBakış açısı ve kültür farkı olabilir... ama yinede anlaşabilirler kafa dengilerse okuyuptaa uzlaşamayan cifte çok
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Olur ama çocuk bunu ileride lafını yapar. Hiç şaşmaz.
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 844 cevap paylaştı.
9 ayAçıklamana göre hayır ben hiç desteklemiyorum bu durumu nedir bu erkeklerin kendinden yaşça büyük kız ve kadın merakı midem bulanıyor artık.
00 Yorumla
9 ayLisans mezunu olunca ne oluyor elit mi oluyor? Ben şimdiki aklım olsa kesinlikle lisans okumazdım
03 Yorumla- 9 ay
9 ayKendini gelistirmemis ise cahil olur gider kendini ne kadar gelistirdigi onemli. Ama boyle okul okumayanlarin cogu cahil oluyor
00 YorumlaEğer bölümünde ilerlemek yüksek lisans yapmak istersen saygı gösterecek bir tip mi yoksa okumaya ne gerek var diyip seni kabullenmeyecekse olmaz
00 YorumlaYani sevginin saygının empatinin önemi var bunu okulda kazandırır ama kendinide geliştirmek önemli
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
u 9 ayOrtaokul mezunu arkadaş isans mezunu kızdan daha çok maaş alıyodur
00 Yorumla
9 aySize bağlı bir çok mesele var zor bir yaşam olma ihtimali yüksek diyeyim.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayEğitim ayrı sorun, yaş ayrı. Kız 26ysa erkek 35 bile olur ama 24 küçük. Eğitim ve kültür seviyeniz de denk değil hatta çok uzak. Bence vur tekmeyi hiç başlamadan
00 YorumlaKiz erkek kankalarla takilmayi cagdaslik zannetmiyor ise neden olmasin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayAsla. Güzelleme yapanları anlamıyorum.
Türkiye gibi bi ülkede 24 yaşındaki birinin ortaokul terk olmasının sebebi kendi pis bi çevrede yetişmiştir.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayEğitim seviyesi her zaman önemli fakat insanların ilişki durumunu eğitim seviyesine göre ilişkilendirmek de pek hoş değil bence. Gayet bu şekilde mutlu olan, mutlu olmayı bilen insanlar çok.
00 Yorumla
9 ayTerk olabilirsin de terk ettiği gibi kalmamıştır herhalde dimi
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
9 ayAç açla yatmış da çıplak çıplak çocuğu olmuş, derdi bizim ordan birisi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ayAynısını ablam yaşadı reis bence hiç girme bu işe ilk başta elde edene kadar yaş problem değil ayakları çekiyorlar sonra azıcık limoni olun ailesi de kendisi de yaşı başa kakıyor
02 Yorumla- 9 ay
Ağzına sağlık ben o tiplemeyi çok iyi biliyorum cahil muamelesi yapıyorlar.
Cevap sahibi9 ay@şehrezan21 ablam cenemesini çekti valla. Kendisinin ilişkisi vardı iki tartıştı diye kardeşi yazmış sen zaten büyüksün evde kaldın gibisinden aralarında sadece 3 yaş vardı. Tartışmadan önce konusunu bile açmadı sevgilisiyle kardeşi iki tartıştılar diye ki kıskançlık tartışması hemen başa kaktılar. Ha bu durum ablamın yaşadığı bir şey ama senin ima ettiğin şey sanırım kızın erkeği cahil görmesiyse evet onlardan da çok var ilişki kuruyorlar başta sonra da erkeği hor görüyorlar her iki cinsten de var en mantıklısı yaşıt veya birkaç yaş aralığı
Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Lisans mezunu kız ile ortaokulu bilmem ama ana sınıf terk olur mu? 🤔
00 Yorumla
9 ayFrekans tutuyor diyorsan hiç bişey önemli değil
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 490 cevap paylaştı. Bence çok büyük sorunlar olur büyük bir eğitim farkı ve genel kültür farkı var
00 YorumlaOlmaz. Olması için erkeğin maddi durumunun çok iyi olması gerekiyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayKültür seviyeniz hayata bakış açınız birikimleriniz zeka seviyeniz (kötü anlamda söylemiyorum) aynı yerlerdeyse olur.
02 Yorumla
Soran9 ayPek değil.. biraz zıt kişiliklerimiz var.
Cevap sahibi9 ayÇok zor o zaman
- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
9 ayOlur. Çalışıp kendi ekmeğini alın teriyle kazanan herkesten olur.
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Olur neden olmasın seviyorlarsa diplomanın önemi yok
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ayOrtak yönleriniz veya aile kültürünüz benzer ise olur hiç ortak yönünüz yoksa ayrıl gitsin tamamen birbirine benzeyen çiftlerde anlaşamaz bazen zitlikliklar iyidir
00 YorumlaSaygı bile olsa
İletişim sorunu olur
Anlamak dinlemek olayını diyorum
Zorluk çekilir bu konuda00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayDenendi yapma , sonra seni okuma yazma bilmiyenlerle aynı seviyede değersiz görüp horozlanmaya başlıyck
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
9 ayBilmiyorum bu soruyu kendine sor sevgili olacak olan sensin
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 713 cevap paylaştı.
9 ayNerden baksan erkek için ofsayt. Böyle ilişkiler sağlıklı olmuyor. Erkekler kendinize bunu yapmayın
00 Yorumla Erkeğin maaşı azsa olmaz. Git doktorla falan evlen ortaokul mezunları pek güzel bir meslek seçemiyor zaten. İlerde zorluk çekersin eğer onunla evlenirsen.
00 Yorumla
9 ayne saçma bir soru bu ya neden olmasın diploma bir şey demek değil kültürlü olması gerek doğru ama diplomalı çok cahil var çevremde boşa okumuş dedirten
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 aykendinden neden 3. tekil kişi olarak bahsediyorsun, sanki hiç tanımıyor gibi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayEvet kadın sorun etmez ama erkek aşağılık kompleksi yaşayıp ilerde kızdan ayrılır
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayOlmaz ileride anlayış proplemi olur zeka eğitim aynı değil
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ayYaş sorun değil ama eğitim seviyesi sorun olur
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)9 ayHem yaşı küçük hem eğitim seviyesi. Kendini ne kadar geliştirmiş olacak ki uyum sağlansın
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)9 ayOlur erkeğin küçüğü makbul erkek küçük olunca evlilikler daha mutlu oluyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayValla bende orta terkim ama param var üni okuyanlardan daha iyi durumum 😀
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ayKnka iki tane üniverste bitirdim inan ki hiç fark etmez. Bence
01 Yorumla
Cevap sahibi9 ayBence senin ne istedigin önemli bunlar faso fiso geç bunları
Gizli Üye(25-29)9 ayÇok cahil insan kaynıyor site yazık günah kafalar uyuşuyorsa iş bitmiştir
00 Yorumla- Devamını Gör (85)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer