Gerçekten çok haklısın! Emir kipiyle konuşan insanlar, samimiyet yerine mesafeyi artırıyor ve bu da doğal olarak itici geliyor. Empati ve saygı, iletişimin temel taşları. İnsanların birbirine nezaketle yaklaşması çok önemli. Hele ki böyle üstten bir üslup, karşıdaki kişiyi incitir. O yüzden pozitif bir tonda konuşmak her zaman daha etkili ve güzel bir çözüm! 💕✨
En İyi Cevaplar