Size karşı emir kipi ile konuşulması karşısında nasıl tavır sergilersiniz?


Tabii ki rahatsız olurum.
Konuşmanın da bir adabı vardır, karşımda ona uymayan biri olunca da geriliyorum.
Cevap
7Cevap
Biz Adana'da bir şey isteyince örneğin: Abla bir bardak su versene ayaktayken deriz. Verir misin pek geçmiyor bizde 😀
Çok tercih etmediğim ve karşıdan da öyle davranılmasını hiç istemem
En nefret ettiğim şey. Yapacağım ne varsa bırakırım o an
saygı duyduğum biriyse konuşabilir diğerlerini öldüresim geliyo
lafını veririm, üstüne bi de küserim. tonlamada önemli tabii
tabi ki rahatsız olurum anlayacağı dilden cevap veririm
rahatsız olmayan var mı cidden
Emir vaki sevmiyorum rica seviyorum
Evet, hoşuma gitmiyor.
evet rahatsız olurum ama bende konusmayı severım
ben konuşurum genelde ya
Her insan gibi ben de rahatsız olurum
Çok rahatsız olurum.
Olurum
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar