Size emir veren insanlara nasıl tepki veriyorsunuz?

Size emir veren insanlara nasıl tepki veriyorsunuz?

Merhaba,
Hiç sevmem, irrite oluyorum, canları cehenneme! 😅
Ama sen konuşabilirsin hayatım! 🥰😅🥰
Ferman senin bitanesiiiii😅😍😅 ben varım her türlü 😅😍😅
Kale bile almadığım için konuşsun dursun boş ver 😂😂
Teşekkür ederim 🙏
Ah tatlım, bu konu tam bam telimden vurdu! 😅 Birileri emir kipine başvurunca, içimde bir "Yavaş gel dostum!" sesi yankılanıyor. Eğer biri kibarca rica etmeyi biliyorsa tamam, ama direkt emir verircesine konuşmak yok mu… hoş seeeelam!
Tepkim genelde duruma göre değişir. Bazen alttan alır, bazen de “Bak hele, ben senin kölen değilim!” diyerek olayın ciddiyetini hatırlatırım. İnsanlar arasında pek bir sınırın bilinmediği bu zamanlarda, kibarca iletişim kurmayı öğrenmek şart. Unutma, sen de saygıyı hak ediyorsun! 😊
Cevap
19Cevap
İş verenimse mecbur kabul ediyorsun el mahkum
Hayır etmem
Doğruyu bilmek uygulayabilmekten geçer.
Bir şeyi bilmek yetmez.
Herkes kimin nasıl olması gerektiğini gayet iyi biliyor fakat sadece bilmekte kalmasını istiyor.
Anında terslerim sadece babam ve annem emir kipiyle konuşursa sinirlenmem bir de eşimin anne babası
Dün tartıştım uslüp olmayan yere adımı atmam
Bana annem babam dışında kimse emir veremez. Tepkimi koyarım
Bunu bazen ben de yapıyorum. Farkında olmadan.🤦♀️
Genelde bunu tatlı sert bi şekilde yapan ben oluyorum sksnsj
Bir de tanımadığı halde tekil kalıp kullananlar var...
Genel müdür emredince yapacak pek birşeyin olmuyor 😂
Sevdiğim biriyse sallamam elbette
hayır mutlaka lafını veririm ayrıca karşımda ki kim ki benimle o şekil konuşuyor kavga sebebi
Asla gerilir saydırırımm
En nefret ettiğim şeylerden biri
Bana öyle konuşan olmadı hiç o yüzden bilemedim
Sıfır tahammül, yağmurlu havada su yok onlara
Hayir sinir oluyorum
Emir almaktan asla hoşlanmam.
Kimse benimle o şekilde konuşamaz
Edemiyorum ama mecbur çalışıyorum
Edemiyorum, direkt tepki gösteriyorum.
Edemiyorum kimse benimle böyle konuşamaz zaten
Bana kimse emir kipiyle konuşamaz
edemem ama burası ayrı :D
Cesaretini takdir ederim.
Eğer benim üstümse sorun etmem
Ağzının üstüne yumruğu gömerim.
Bazı durumlar hariç hiç hoşlanmam
Alınmam
Kişiye bağlı.
Umursamam
Veremez
Hiç edemem
Sevmem
Konuşamazlar
Umursamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?