Görücü usulü bana çok saçma geliyor?

Biri görücü geliyor mesela herkes "O zengin ve yakışıklı" diye övüyor. Madem çok iyi, zengin ve yakışıklı o zaman neden kendisi bulup da evlenmiyor? Bence bu devirde bu özelliklere sahip bir erkeği bekar birakmazlar

Görücü usulü bana çok saçma geliyor?
Cevapla