Mehir olayı acayip saçma geliyor bana haksız mıyım?

Zaten o kadar masraf yapıyoruz bir de erkek tarafı bir şey vermesi gerekiyor sanki o da bir insan, insanlığa ters mehir olayı olacaksa da iki tarafta mehir vermeli tek tarafın vermesi adil değil bana göre
Mehir olayı acayip saçma geliyor bana haksız mıyım?
Cevapla