İçimi dökmek istiyorum yardım edermisiniz? nankorlukmu ediyorum haklimiyim?

Tarafsız yorumlayın İncir ağacımız var hergun ders çalışmam gerekmesine ve erkek kardeşim olmasına rağmen ben topluyorum birisi toplamasin diye annem göz kulak ol diyor ve hergun birisi izinsiz topluyor bize kalmıyor babamda diyor kim alırsa alsın boş ver size kalmasın o yetmiyor evde surekli bir şey bozuluyor tamirciye bilgi verme karşılama vs bunada ben sorumluyum yemek isitilicak salata yapilicak babam asla doymuyor ben isitiyorum makarna yapıyorum kardesimede başka bir zıkkım yemiyor. O yetmiyor mesela tamirci görevini yapamıyor neden bilgi almadın düzgün diye annem bana soru soruyor. sizin yüzünüzden markete ben gidiyorum diyor ama ben artık yetişemiyorum zaten hazirlanmam uzun sürüyor ve sürekli hastanelerde zamanın geçiyor markete de gitmek istemiyorum kardeşim hayatında toplasan 10 kez gitmiştir. 24 yaşındayım çok şükür para veriyorlar ama mesela arabamız yok o yüzden yollara kaç para gitti diyor hastaneye gittiğimde mesela söylüyorum yüzü değişiyor tam dışarı cikicam babam arıyor yemek hazirmi tam kendime hazirliyicam onlarla uğraşıyorum tüm gün zaten ne hastalijlarim bitiyor ne sınavlarım saolsun annem yemeği kendi yapıyor ama ısıtması salata yapması vs el cabuksuzlugundanmi bilmiyorum ama yinede bana zaman kaybı geliyor ve annem mesela ev dağınıksa biri ugramissa veya adamlar sürekli bişey bozulduğu için gelmişse evin hali boulemiydi diye söyleniyor oysaki babam kıyafetlerini vs yere atıyor kardeşim de öyle. Bende duzensizim ama ders çalışıyorum arada telefona bakiyorum evimde rahatım diğer aileler gibi kötü ailem yok istekleri fazla yok ama sinirlerm bozuluyor sürekli ağlıyorum yoruldum gerçekten

Güncellemeler
9 ay
. . ...
İçimi dökmek istiyorum yardım edermisiniz? nankorlukmu ediyorum haklimiyim?
Cevapla