İçinden çıkamadığım bir durum. Ne düşünüyorsunuz?


Ben yaşamakta kimi zaman zorlanıyorum.
Değişen toplum ve teknolojik gelişimlerle beraber insanlar birer robota döndü fakat düşünme yetisi ve duyguları olmayan birer robota.
Çevrenizi de gözlemleyin, kaliteli sohbet edebildiğiniz kaç insan var?
Yaşamak zor, bilinçli olarak yaşamak çok zor gerçekten. Bu zorluklarla ve günümüz dünyasına ait hissetmeyerek bir kalbi liman olarak düşünmek ve onu aramak daha da yoruyor. Bazen kendime şunu diyorum “Sen asla aradığın ruhu bulamayacaksın.” Üzücü ama benim gerçeğim gibi gelmeye başladı.
Ama insanım nihayetinde ben de işten gelince birine sarılmak sohbet etmek. Hafta sonu planı yapmak isterdim. Öyle işte
İçinden çıkamadığım bir durum. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla