Aklıma çok takıldı biliyorum saçma ama siz ne düşünüyorsunuz?

Arkadaşlar merhaba 1 bucuk yıldır evliyiz yaklaşık 2 aydır çocuk düşünüyoruz korunmuyoruz adetim 30 40 güne bir oluyor bir falci bana çocuğun olmaz dedi çok zoruma gitti insanın içinde kalıyor biliyorum saçma ama bu psikoloji ile akılda ya olmazsa sorunları oluyor siz ne düşünüyorsunuz
Aklıma çok takıldı biliyorum saçma ama siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla