Neden böyle haklı oldugum halde neden hep eleştirilıyorum?

eşim haklı oldugum halde üzerime gelip tartışıyo sonra her seferinde bana surat yapıp benle konuşmamasından bıktım sımdi çıkmış balkonda yatıyo sogukta yinede merhametimden içeri gel dedim benle zıtlaşıyor ozaman bende saldırıya gecınce kötü oluyorum babama ben deliymişim gibi arayıp beni sıkayet etmiyo ben onunla ev İçindeki şeyleri bi kez olsun annesını arayıpda sıkayet etmezken o beni çocukmuşum gbi babamı arayıp kızın byle yapıyor dıyo gerçekten sabrım zorlanıyo ben 30 yasndaym o 43 sizce kim haklı olgun insan yapar mı byle ben mi beyınsızım aptalım yoksa sorunlu olan ben mıyım herkesin gözünde her seferınde ben hatalıyım o melek nedense

Güncellemeler
9 ay
..;9
Neden böyle haklı oldugum halde neden hep eleştirilıyorum?
Cevapla