Neden insanlar beni hatasız kusursuzmuş gibi hep yargıladı?

Yetişkinlik hayatında çeşit çeşit hata yapan insanlar bile beni ergenlik döneminde yaptığım hatalarla yargıladı. Bir de yalandan zina yapman sorun değil herkes yapıyor tarzında konuşuyorlardı. Hem işlerini görmeye çalışıyor hem de yargılıyorlar. Beni satmak bile istediler bir tanesi para teklif etti. Ben neden bu durumlara düştüm? Yaşamak istemiyorum zaten antidepresan kullanıyorum zar zor hayata tutunmaya çalışıyorum. Evlenmedim de. Artık beni seven birinin çıkacağına da inanmıyorum

Neden insanlar beni hatasız kusursuzmuş gibi hep yargıladı?
Cevapla