Yakın arkadasım diye sürekli savunmak zorunda miyim?

kizlar kücüklügümden beri yakın oldugum bi arkadasım var her zaman her hatasında yanında durdum hep destekledim ama bu sefer evli bir adamla konusmaya basladı beni yargılama normallestir falan diyor ama gozumde cok karardı adamın 7 aylık hamile karısı var bir insanda hic mi utanma olmaz bunca yıl arkadaslık yaptıgıma inanamıyorum, egleniyorum kendime diyor bebegin kadının gunahını almaya utanmıyo musun diyorum insallah ogrenmez de basım belaya girmez diyor ben napacam bu iblisle
Yakın arkadasım diye sürekli savunmak zorunda miyim?
Cevapla