En yakın arkadaşım hep karşı tarafı savunuyor, sizce ben mi abartıyorum?

Hep bana şu cümleleri kuruyor abartma, sana kötü bir şey demiyor niye böyle tepkiler veriyorsun sen evlenincede böyle olacaksan ohooo... Diyor. Şu huylarından vazgeç artık diyor.. Sürekli en yakınıma kendimi savunmak zorunda kalıyorum o benim en yakınım en yakınıma kendimi savunmak zorunda kalacaksam o neden benim en yakınım? Sizce ben mi abartıyorum?

En yakın arkadaşım hep karşı tarafı savunuyor, sizce ben mi abartıyorum?
Cevapla