En yakın arkadaşıma karşı çok mu korumacıyım?

Bir kaç ay önce bir arkadaş edindim ve biz kısa zamanda çok yakın olduk. Sevgisi ve ilgisi tam benim verdiğim sevgi ve ilgi gibi. Birimiz birşeyi teklif ediyorsa diğer kişi hemen kabul ediyor. O da benim en yakın arkadaşı olduğumu kabul etti. Gerçekten onu çok seviyorum. Ama bağzen gidip başkaları ile konuşmaya başlıyor. Başka insanlarla daha yakın olacak korkusu beni öldürüyor. Çok korkuyorum ne yapacağımı da bilmiyorum. Çok mu korumacıyım bilmiyorum. Lütfen bir tavsiye verin artık bunu düşünmek istemiyorum. Çok kıskanıyorum. Söyleyemiyorum da çünkü bu onun hayatı ve benim karışmaya hakkım yok.
Güncellemeler
+1 yıl
Aradığım cevap daha çok nasıl kendimi düzelteceğim. Zaten bu duruma üzülmesem umrumda olmazdı. Ben de salmak isterdim ama çok üzülüyorum ve canım çok yanıyor ki engel olan şey de bu. Uzun zamandır uğraşıyorum tam alıştım derken yeni biri daha çıkıyor. Bu sefer ona üzülmeye başlıyorum. Yanlış anlamayın arkadaşımı başkalari ile konuşmaması için zorlamıyorum. Ara bozuculuk yapmıyorum. 1 kelime dahi etmiyorum onlar hakkında. Ama canım çok yanıyor. Sadece bu acıyı dindirmek istiyorum.
En yakın arkadaşıma karşı çok mu korumacıyım?
Cevapla