AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
93Cevap
kimi samimiyken kimi çok içtici olabiliyor tadında güzel ama
Kufur etmeyen erkek olur mu be? Kufur edenler samimi derler
Bayiliyorum helede bana ederse erkegim cok iyi olur :)
Catur cutur bana etsin diyon yani oda ilginc mis
Yerine göre küfür etmeli bir erkek ve asla kadınına küfür etmemeli
Bazen küfürlü konusmak kızlarında hoşuna gidiyor.. günümüz kızları bile küfürlü konusuyorlar..
Ahlaki ve toplumsal açıdan hoş değil ama bize kalırsa yerine göre yakışanı var
küfür iyi bişey değil bayana olmasa bile çok itici bişeydir dotum kızlara sormuşsun ama hani kötü bir huy terketmelisin
Küfür eden erkek samimidir de senin mal olduğun belli burada soru sorup bunu yazmandan; "LA TAMAM SUSUN NE COK KONUSTUNUZ SÜREKLİ BİLDİRİM GELİYOR BIKTIM yazmayın a. koyu"
Onları düşünmeye değer bulmuyorum. Asaleti, kaliteyi yerle bir eden "yazık" dedirten erkek tipi.
Abartmadığı sürece bence hoş. Fakat 4 kelimesinden 3'nün küfür olması çok itici geliyor.
baskasına küfür eden yarın birlikte ikende küfür eder. hemen soğurum o tiplerden...
Küfür sevmiyorum ama bana bir zararı yoksa ne iyi düşünürüm ne kötü nötr olurum yani :)
Aynn ;)
Valla artık kızlar erkekerem daha çok küfür ettikleri için bişi diyemem
Bende küfürlü konuştuğum için normal gelir ama abartmasın da :D
Bayanın yanında küfür edilmez ya oha yani hadi full sap olsak neysede bayanların yanına edemem ben
Gerçekten çok kötü gözüküyorlar nefret ederim küfreden erkekten çok itici oluyorlar sevsem bile yavaş yavaş soğurum erkek ağır olmalı lafını bilmeli
kabus gibiler amac ne olabilirikiiki lafınndan birinin kufurluı olmasısnın kelime dagarcıgı az heralde
Kendime ve karşımdakine olan saygımdan çok ekstrem durumlar harici küfür etmiyorum. Ama bazıları cidden hak ediyor :P
Arada l*n falan demesi hosuma gitmio değil yani bide trafikte baskalarina sovmeside hos olabilio ama abartmadan
:) benim yanmda adam olsun. bide tabi kavga ederken erkk oldugu belli olsun anlasabiliriz arkadasm filan derse ben anlasrm onunla :) iste herneyse guzel
Sinirlenince genelde insanların başvurdugu küfür günümüzde eglence olsun diye herkezin agzında çirkince her yerde duyulabilmekde malesef ne kıza ne erkege insan yakışmaz küfür hakaret
bravo..!
Samimidir içtendir :)
işte bir huyumuzu anlayan kişi :)
İyidir hoştur Bayana kullanmasında da sorun yok benc. Kişi kendi gibi olsun herkese karşı bence
Küfür etmeyen erkek mi olur koyiyim bişeye şimdi ya...
Küfür seven erkek severim
çünkü çok küfür ediyorum ✌
Kalbinde hic kotuluk bulunmayan erkek derken? Farkli gezegende yasiyoruz galiba
itici ve cahilce gelir bana. arada olabilir ama iki lafından biri kufurse uzak dururum
ben onustugumicin sorunyok sevgilimde bana konussa sorun olmaz
Çok abartılmadıgı surece güzel ve tatlı oluyorlar ki bazen kızlarda ediyor mesela ben arada ederim
erkek olsam kızların yanında dikkat ederdim bu konuda.
dipnot: Küfür samimiyettir :D
iticiler ozellikle yaninda bir bayan varsa tahammul edilemez bir durum
Bir şey demem hatta sevinirim birlikte küfür ede ede anlasiriz hele maçlarda özellikle Fenerbahçe maçlarında :D
O kişi 100 metre yakınımda bile olamaz. Nefret ederim bu tip erkeklerden. Erkek dediğin nerde ne zaman nasıl davranacağını bilmelidir
Yani arada küfrederse anlarım insanlik hali derim. Ama iki lafından biri küfür ise olmaz. Bir Erkeğe Yakışmaz
bence hoştur hiç küfretmeyenden daha iyidir yanında daha rahat olunur karşındakininde hakkını savunabilen tiptir sevilir
bır erkek ıcın normal yanı hem kadına karsıda kullanmıyor :)
Şu zamanda kızlar dahi küfürbaz olmuşken erkeklerin küfretmesi hiç abes değil bence.
Ben sevmem ya ne bu koma meraklısı :O sapıkmıdır nedir töbe est.
iğrenç bişey hele ki bir kızzın yanında ediyorlarya nefret ediyorum
Abartmasın da. Sonuçta herkez illaki ediyo ama sınırını bilicek
hoşuna gitmeyen kızlara welcome to real life diyotum
Genelde kûfür edenlerden hoşlanan kızların ağzından küfür eksik olmuyor. kızlardan soğuma sebebi
kötü alışkanlık olmadık yerde de ağzından kaçar farkında olmadan
lol oyununda veledler allah kitap küfür eder oldular insanlar internetten küfür etmeyi kolay ve basitleştirdi klavye erkekliği yapan çok...
https://bc.vc/Uy8KTx bu sayfayı beğenmek lazım bence :)
Böyleleri hayatında kendine fazlaca küfredilen kişilerdir. Birde erkeklik taslayayım diye küfredenler var. Diyecek söz bulamadım onlara :d
Kanki diye tabir edilen kız arkadaşlarıma iti gelmiyor ama benden hoşlandğını düşündüğüm"arkadaşlarım" pek hoş bulmuyor.
Beni anlatmışsın sinirlerimi kontrol edemiyorum küfür rahatlatıyor birine zarar vermektense kufuru tercih ederim
Höst... aaaaa e hoşlanıyoruz dediysek o kadar da değil yani... A. koyim nee yaaaaaaa ayıp ayıp
İğrenç bir kadının cinsel organı argo bir şekilde bu şekilde rezil edilemez arada küfür edilir tabiki insanlık hali fakat o küfür yenil yutulur cinsten değil
Sigara içen Kız Küfür Eden Kız dan nefret ederim onu belirteyim :))
Küfürsüz işin , köpüksüz biranın sensiz bu hayatin ta a koyayımm
Ağırlığını koymalı ama küfür ederek değil
aciz ve bilinçsiz insan sürekli küfür eder
Bazen yerli yerinde küfür edene helal olsun. Şahsen ben öyleyim...
Küfür işci sınıfının ağzına açan bir çiçektir.
kişisine bağlı
Ya yerine göre değişir kılıbık olmasi da iyi değil ama çok fazla etmemeli bence nerde nasıl konuscagini bilmeli.
Bir bayann ynnda ypmdgı surece skntı yok nitekim küfür eden kzlarda var :) ama onun dsnda promlem yok erkekler arsnda normal :)
Küfür edenler iticidir hele bana ediyorsa onun...
-kızgın cupcake
Öncelikle tahsille eğitimi ayırmak lazım. Eğitimsiz kişiler küfürle konuşur. Tahsilli olsa bile.
l*n mal gerizekalı salak öküzden öteye gidilmemeli