Hayatta kimsem yok sadece 2 tane arkadaşım var tüm vaktimi onlarla geçiriyorum?

Bişey demiyorlar ama kendimi onlara bağladım tamamen bazen yük oluyormuyum diye düşünüyorum yanlışmı sizce?
Hayatta kimsem yok sadece 2 tane arkadaşım var tüm vaktimi onlarla geçiriyorum?
Cevapla