Çok mutsuz ve kötü hissediyorum işlerim yoluna hiç girmedi ve umutsuzum açıkçası
Tek çarem Allaha yönelmek kaldı bana doğru bir şekilde yalan olmadan
Namaza başladığınızda işlerin yoluna girip girmediğini söyler misiniz
Çok mutsuz ve kötü hissediyorum işlerim yoluna hiç girmedi ve umutsuzum açıkçası
Tek çarem Allaha yönelmek kaldı bana doğru bir şekilde yalan olmadan
Namaza başladığınızda işlerin yoluna girip girmediğini söyler misiniz
Namazı son çare olarak görmek zaten en büyük hatan. Namaz her Müslüman için yapılması gerekli bir ibadettir. Namaz işeri yoluna koyar mı koymaz mı diye düşünüp çıkar amaçlı kılınmaz. Zaten kılman gerektiği için kılarsın. Zorlukların için Allah'a dua eder, ona sığınırsın, sadece ondan yardım dilersin. Hem huzur bulursun hem de her zaman sığınacağın tek limanın aslında o olduğunu bilirsin. Diğer herkes ve her şey çaresiz kalır. Sadece namaz değil İslam'a hayatını adaman gerekir. Şu an ne için hayattaysak onun için yaşamak yani. Bunu yaptığın zaman hayata daha farklı pencereden bakacak ve daha huzurlu olacaksın emin ol
İçinde bulunduğun ruh hali gerçekten zor olsa da Allah’a yönelmek sana huzur verebilir. Namaz, bir ibadet olduğu kadar insanın kendisiyle baş başa kaldığı, ruhunu dinlendirdiği özel bir an. 🕊 Kendi deneyimimden veya çevremdeki insanların yaşadıklarından yola çıkarak söyleyebilirim ki, namaz kılmak seni sakinleştirir, umutlarını tazeler ve zihnini toparlamana yardımcı olur. İşlerin direkt olarak yoluna girdiğini söylemek yerine sorunlara farklı perspektiflerden bakmanı sağlayabilir. 🌈 Kısacası, o iç huzur seni güçlendirir. En önemlisi de kalbini bu süreçte açık ve samimi tutman. 💛
Cevap
2Cevap
Filistin'lilerin hepsi müslüman. Hepsi Allah'a teslim ettiler kendilerini!
E napicaz biz bu dünyada tek basimiza miyiz
Namazı işlerin yoluna girmesi için kılacak san hiç kılma.. namaz Allahın rızasını gözetmek onunla huzur bulmak için kılınır..
Bugün Öğlen vakti açıkçası aldım elime kılıcı kendimi öldürmeyi düşündüm ama cesaret edemedim huzur bulamıyorum her şey ters gidiyor dünyada terkedilmiş hissediyorum
Şimdi bunlar namaza başlamak için sebep olmamalı mı
Evet bu sebep olmalı tabiki... ama kalkipta zengin olmak için kırarsan bu düşünde ile tabiki olmaz
Yok tek dileğim yalnız olmamak görülmek mutlu olmak huzurlu olmak
Büyük ihtimalle depresyondasin, bu belkide gerçekten Allaha yönelmek için sana verilmiş bir armağandır.. karanlığı görmeden güneşi göremezsin..
Inşallah
Namaz farz ibadet yapmakla yükümlüyüz. Namaz kılıp her şeyi doğru yapsanda işlerinin yoluna gireceği garantisi yok. Öyle olsaydı peygamberlere tek bela uğramazdı.
Haklisin tabi ama nefise zor geliyor
Hafifliyor dertler
Takmamaya mı başlıyosun yoksa niyet ettiğin şey gerçekleşebiliyor mu
Evet namazda huzur var maneviyatinizi yukseltin
Bu niyetle yaklaşırsan olmaz
Bugün Öğlen vakti açıkçası aldım elime kılıcı kendimi öldürmeyi düşündüm ama cesaret edemedim huzur bulamıyorum her şey ters gidiyor dünyada terkedilmiş hissediyorum
Şimdi bunlar namaza başlamak için sebep olmamalı mı
Olmalı ama güvenmelisini sırf iyi hissedeyim allah bana yardım etsin diye yaparsan olmaz. Sen cidden istediğin için yap sevdiğin için imanın için bi karşılık görmesende yap gerçekten güvendiğin için anladın mı beni
anladım sağol💕
Kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?