Herkesden nefret ediyorum ama tek başımaykende canım sıkılıyor!! Arkadaşlarımı özledim ama ayrıntıyı okuyup fikir verir misiniz?

Çoğunla ya ben küstüm ya onlar küstü Zaten hiç pişman değilim. 🙄 Ama hayatımda olan arkadaşlarım aramız bozuk değil 🙅 ama 🫤 görüşmüyoruz. Ben nerdeyse 3 aydır hiç bir arkadaşımla görüşmüyorum. Ben aramayınca 📲 onlar da aramıyor. B*k gibi yapayalnızım. Misal kısa 1 örnek 🥺 bir arkadaşım eski mahalleden Çocukluk arkadaşım iki aydır burada o Hatay'a evlendi ama görüşmedi. Yani şöyle kimseyle küs değilim ama kimse görüşelim falan da demiyor nasıl yakınlaşabilirim? Fikir Lütfen!!!
Herkesden nefret ediyorum ama tek başımaykende canım sıkılıyor!! Arkadaşlarımı özledim ama ayrıntıyı okuyup fikir verir misiniz?
Cevapla