30 yaş üstü bekar kadınlarla ilgili fikirler?

30 yaş üstü bekar iyi mesleğe sahip ve evlenmemiş kadınlarla ilgili fikirlerinizi merak ediyorum. “Evde kalmış” sıfatının takılması saçma. Kendi adıma konuşursam çok iyi bir mesleğim var, paramı kazanıyorum arabam var. Her işimi yapabiliyorum ama karşıma çıkanlarla sürmüyor, bazen benden bazen onlardan kaynaklı. Sırf biri olsun diye de hayatıma birini almam fazlasıyla etkilenmem gerek. Yine de kimse bu taraftan bakmıyor

Güncellemeler
9 ay
Özellikle evlilikle ilgili soruyorum biyolojik yaşla ilgili güya şaka altında saçma sapan şeylere maruz kaldım, yumurta dondurarak önlemimi aldım tabi ama onlar bilmiyor
30 yaş üstü bekar kadınlarla ilgili fikirler?
Cevapla