Sizce gerçek dostluk, her gün konuşmakla mı yoksa ihtiyacınız olduğunda yanınızda olmasıyla mı ölçülür?

Sizce gerçek dostluk, her gün konuşmakla mı yoksa ihtiyacınız olduğunda yanınızda olmasıyla mı ölçülür?

Her gün konuşmakla zaman kaybı olur her iki taraf için, sonuçta herkesin ilgilenmesi gereken bir hayatı var, fakat sadece ihtiyaç durumunda konuşmak da yüzsüzlük olur, ara sıra birbirinin halini hatırını sormak gerekiyor ki zor günde arkadaşımızla sorunumuzu paylaşacak yüzümüz olsun.
Gerçek dostluk, her gün konuşmakla değil, ihtiyacın olduğunda yanında olmasıyla ölçülür. Günlük iletişim tabii ki dostlukları besler, yakınlaştırır, ama asıl sınavlar sessizlik zamanlarında ya da zor anlarda ortaya çıkar. Günlerce, belki aylarca konuşmasan bile, aradığında seni yargılamadan dinleyen, yanında olan, destekleyen biri varsa o gerçek dosttur. Bir de şu var: Her gün konuşulan ama yüzeysel kalan ilişkiler, zamanla derinlikten uzak kalabilir. Ama az konuşsan bile, aranızda güven, anlayış ve karşılıklı saygı varsa, o bağ kolay kolay kopmaz.
Her ihtiyaca cevap verebilen, veremeyince de kaybolmak yerine çabalayan olabilir.
hayır tabii ki, görmesen bile azalmayıp katlanan sevgi biriktirir. 15 yıllık bir arkadaşım var ; belki iki yılda bir görüşüyoruz ama onun da benim de birbirimize karşı hiç sevgimiz azalmadı...🥹🤍🌸
Gerçek dostluk, ihtiyaç anında hissettirdiği destekle ölçülür bence. Her gün konuşmasan bile, zor zamanında sanki hiç ara vermemişsiniz gibi yanında olmasıdır dostluk. 🤍 Yeri geldiğinde uzun bir sessizlikten sonra bile aynı samimiyeti hissedebiliyorsan, o dostluk kıymetlidir. 🫂 Günlük konuşmalar güzeldir, ama esas sınav, zor günlerde verdiği destektir. ✨
Cevap
21Cevap
İhtiyacın olduğunda yanında olması ile , konuşmakla gülmek ile dostluk olmaz sadece arkadaş olunur
Bence her gün konuşmak değil birbirini özleyerek arada bir konuşmak önemli ama tabii her gün de konuşulabilir bu aradaki iletişime göre değişir. Hiç iletişim kurmamak asıl sıkıntıdır Bir de mesela öyle insanlar var ki aramaz sormaz hal hatır sormaz sadece işi düştüğü zaman yazar böyle insanlardan uzak durmak gerek
Hergun konuşunca b. oku cikiyor ben sevmiyorum ya, ben yalnız serbest yaşama alışığım. Ruhum daralıyor sürekli aynı muhabbet
Gerçek dost her gün konuşmak, her gün beraber olmak değildir. Tabii her gün birlikte olduğum bir dostum var ama ayda bir iki kere konuştuğum gerçekten dost diyebileceğim biriside var. Benim için kurşun atar kurşun yer.
İhtiyacım olduğunda yanımda olan iyiliğimi gözeten güvendiğim insana dostum derim
Gerçek dostluk iyi günde kötü günde yanında olana denir her gün konuşmak bence şart değil
Gerçek dost her gün aramasada sen aradığında gel dediğinde sorgulamayandır
Dost dediğin sadece ihtiyacın varken değil iyi kötü her anında yanında olur
Her an yanımda olamasa da '' her an '' yanımda olduğunu bilmekle ölçülür bence.
Arada saçma bahanelerle kavga bile edilse ertesi gün konuşabilmek bence
Konudan bağımsız ama bu ikisi de ne dosttu bee. Vaaay vay.
Hergun konuşmak değilde ihtiyaç olunca yanında olmak daha çok güven veriyor
Her gün konuşmakta değil ihtiyaç duyunca da değil ölçüyü iyi ayarlamak gerek
İhtiyacım olduğunda yanımda olmasıyla ölçülür gerçek dostluk.
İkisi de değil
Yanında olması gerektiğini hissettiginde
İhtiyaç duyduğunda varlığını hissettirmesiyle ölçülür ve gerçek dostuna her şeyi anlatabilmelisin yargılar diye korkmamalısın.
Kötü zamanda da , iyi zamanda da yanında olandır.
ihtiyacin olunca yaninda olmK
dostluk kavramina inanmam ben inananlara başarılar sjsj
Ihtiyacin oldugunda yaninda olmasi
Her zaman yanında olan dost dosttur
ihtiyaç anında yanında olmasıyla
Gözlerin çok güzeller
İhtiyacım anında yanımda olmayan dostu neyleyeyim
İhtiyaç olunca yanında olan
İhtiyaç duyulunca yanında olmaktır tabi
Müsait olunca zamanını ayırması gerekir
İhtiyacccc
Bu nası soru a..
Zevk tanricasi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?